Daisypath Graduation tickers

Thursday, July 14, 2011

AKu ADa ALLaH


~ Setiap ujian yg diberikan oleh MU Ya Allah..aku terima dgn reda kerana sgalanya,,hidup dan matiku hanya untukmu..aku serahkan segalanye hanya padaMU..biarlah orang menghina aku,mencaci aku,menghalau aku,mempersendakan aku,merendah2kan aku..animated,gifaku redha dgn smua itu kerana MU Ya Allah..aku tahu Kau yg berkuasa menetapkan segalanya..aku pasrah dgn sgala ketetapan dan ketentuanMU..,aku sedar diri ini hanyalah menumpang ats kesenangan org lain krn aku disini tiada siapa2...animated,gifrindu yg amat sangat mula kembali lalu mengalirkan jua air jernih di pipi ini..huhuhu..animated,gif~

~ Hanya Allah yg tahu niat aku..aku tahu aku terlalu emosional tapi niat dlm hatiku tiada siapa yg tahu..biarlah antara aku dan Allah sahaja..sesungguhnya aku tak pernah lemah KERANA AKU ADA ALLAH DI SISIKU..Dia lah yg MAHA MENDENGAR DAN MELIHAT SEGALA APA YANG BERLAKU..dan ALLAH juga MAHA ADIL,..biar Dia yg tentukan sgalanya..insyaAllah..~

~ kepada insan yg amat kusayangi..yg selalu brsamaku di kala aku kesedihan, keresahan, kesusahan dan kesempitan..ABANG..sejuta penghargaan terima kasih ku ucapkan..sesungguhnya tiada kata yg indah2 yg dapat melahirkan perasaan syukur tidak terhingga di ats sgala kebaikan yang diberikan...kepada insan2 mulia yang pernah memberiku kebaikan dan keburukan selama ini..terima kasih jua kuucapkan..HANYA ALLAH YANG DAPAT MEMBALAS SEGALA KEBAIKAN YANG DICURAHKAN DENGAN SEIKHLAS HATI SELAMA INI..aku tidak tahu sejauh mana keikhlasan itu..DAN HANYA ALLAH YANG DAPAT MEMBALAS SEGALA KEBURUKAN YANG PERNAH DIBERIKAN SELAMA INI..hanya Allah shj yg tahu dan biarlah Allah yg membalas setimpal dgn apa yang telah diberikan kpdku selama ini..INSYAALLAH..AMIN..~

TATA..animated,gif

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi