Sunday, January 1, 2012

SeLaMaT TaHuN BaRu 2012



As salam semua..CM nak ucapkan SELAMAT TAHUN BARU Photobucketkepada smua yg sudi melawat blog CM yg simple niPhotobucket..syukur Alhamdulillah...CM masih lagi mempunyai umur yg panjang utk bertemu dgn tahun 2012..Photobucketsyukur jugak keluarga CM dan mereka2 yg menyayangi CM pom smua sihat walafiat dan bahagia sntiasa..dugaan yg dtg dapat ditempuhi dgn baik...Selfish Proud Thankssama2 lah kita panjatkan kesyukuran yg tidak terhingga kepada ALLAH s.w.t..kerana dengan izinNYA kita dapat menjalani sebuah kehidupan yg baik dan harmoni di negara sendiri shingga sekarang....kerana dengan izinNYA juga kita dapat sama2 bernafas Photobucketdan bernaung di bwh perlindunganNYA..THANK YOU ALLAH FOR EVERYTHING YOU HAD DONE FOR US..Photobucket


Dah masuk tahun baru ni kan..mesti ada azam yg ingin dicapai pada tahun ni kan?kan?kan? Hi Hisame gak la dgn CM..CM pom ade jugak azam tahun baru tapi azam thn lepas pom ade gak yg xdpt dicapaiPhotobucket..tp tak pe..Blush & Lovejgn putuih asa naa..Photobucketkite anjakkan azam yg tak tercapai tu ke thn ini..tahun baru..dan dicampur adukkan dengan azam tahun baru..Photobucketsmoga smua azam CM thn ni akan dapat dicapai dengan sebaik mungkin..insyaAllah..hehe..Proudsmoga azam korang pom dapat dicapai dengan jayanye ye!!..Double Thumbs Up, Super Goodgood luck guys!!

Dan ingat..kesilapan dan tindakan yg dulu yg pernah dibuat pd thn lepas dan thn sebelum ni prlu diperbaiki ye..jgn sesekali ulangi lagi kesilapan itu..setiap kesilapan yg kita lakukan sebelum ni dan hari ini sebenarnya menjadikan kita seseorang yg lebih baik lagi pada masa akan datang...I Don't Knowyela kalau tak terkena macam mane kita nk tahu kesan dan akibatnye kan?kan?kan?..bile dah tahu kesannye, kita belajar drp smua tu dan kita cuba perbaiki segala tindak tanduk kita..sama2 kite blaja daripada kesilapan yg lepas..smoga smua pengalaman dan suka duka pd thn lepas dpt mnjadi iktibar dan panduan kpd kita dalam menghadapi kehidupan dan ujian2 Allah nnt..smoga Allah sntiasa mmberi kita kekuatan dan petunjuk dlm mnjalani pelbagai masalah dan kesulitan..InsyaAllah...~



Why?APA AZAM CM TAHUN BARU NI YE??hehehe...nak tahu tak?nak?nak?hehe..CEKIDAUT..Da Daaam


1.CM nak cuba perbaiki amal ibadah dan amalan seharian utk menjadi seorang hamba Allah yg lebih baik..berusaha utk mncari keredhaanNYA dlm kehidupan..Sorry - Respect


2. CM nak jadi anak yg lebih baik lagi utk UMI dan ABAH..Loveadik yg lebih baik lg utk Abg2 dan kakak CM..kakak yg lebih baik lagi utk adik2 CM..Photobucket



3. CM nak jadi seorang guru yg lebih baik lagi utk ank2 murid SK Tanjung Belanja..Photobucket



4.CM nak berusaha menjadi seorang guru yg sntiasa memberi komitmen yg baik kpd sekolah..berkhidmat dgn cemerlang..memberi sumbangan kpd sekolah..dpt lakukan smua tugasan dgn sebaik mungkin..hehePhotobucket



5. CM nak jadi seorang insan yg lebih baik lagi dr segi amalan dan pergaulan...cube tingkatkan lagi kemahiran2 yg sedia ada..Instant Love

6.CM nak kumpul duit..kt cawangan2 yg boleh dipercayai..Wha ha

7.CM nak beli handphone yg ehem ehem...hehePhotobucket



8.CM nak belajar selok belok jalan2 kt Perak..yela..agak2 brape lame lg duk kt Perak ni..huhuPhotobucket

9.CM nak melancong smbil2 boleh tambah pengetahuan dan pengalaman...tak gitu??Cool In The Wind


10.CM nak cube cukupkan ape yg tak cukup2 lagi..hahaha..Photobucket


11.CM nak kuruihkan badan lagi..Sniggerutk puaskan hati sendiri dan tingkatkn stamina badan..sambil2 boleh sihatkn badan..Photobucket

12.CM nak belajar ape2 je kemahiran yg boleh dipelajari..nk majukan diri la katakan..hehePhotobucket


13. CM nak bela binatang yg kiut miut...Photobuckettp tak tahu menatang ape..Why?ngah pikio lgi..huhu..Photobucket

OK..stop..hihihi...Hi Hibanyak lagi sbenarnye..mcm2 la azamnye..ntah trcapai ke idok..takpe takpe..CM akan cube buat satu persatu..Thumb UpinsyaAllah..dgn izin ALLAH..ALLAH akan permudahkan sgalanya kalau niat kita betul..jgn sesekali ade niat yg tak betul sudah ye..Selfish Proud Thanksniat nak perbaiki diri dan majukan diri sendiri..tanpa rasa BONGKAK dan RIAK okay..bukannye nk menunjuk2..mmg mnyampah dan rase tak selesa dgn org yg jenis cmni..huhu...CM cube utk mnjaga sgala tindak tanduk supaya tidak mnjadi seperti org2 tersebut..huhu..cukuplah apa yg kita nak buat tu sekadar peringatan dan penghargaan utk diri sndiri je..Blush & Lovebiarlah..asalkan Allah tahu ape niat kita..Don't Worrytak perlu bimbang ye CM..hehe..


I'm FreeJOM KEJAR AZAM BARU AZAM BARU TAHUN 2012 DAN BERUSAHA MENCAPAINYA SAMPAI BERJAYA SEBELUM AZAM TU BERLARI MENUJU KE TAHUN 2013..Huhuhuhu...dan INGAT..SENTIASA PERBAIKI SEGALA KELEMAHAN DIRI MOGA2 KITA DAPAT MENJADI INSAN YG LEBIH CEMERLANG,GEMILANG DAN TERBILANG....Supermanceh ayat skemot..hehe



TATA Photobucket

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi