ABouT Me (^_^)

AS SALAM...nak kenal CHe MaH x?? hehe..Serba sedikit mengenai diri ini..
CHe MaH amat brsyukur kepada Allah krn dilahirkn di dlm sebuah keluarga yg sederhana dan penuh kasih sayang..THANK YOU ALLAH..sbb anugerahkan CHe MaH(CM) sebuah kluarga yg cukup sempurna..hehe..tanpa Umi, Abah, Abg Midi, Kak Ita, Abg Mizi, Yah dan Irah..siapalah CM skrg..kerana mereka smua CM masih hidup dlm sbuah kehidupan yg baik dn penuh rasa sayang..kerana mereka jugalah CM menjadi sperti sekarang..CM la insan brtuah krn memiliki mereka smua..MY LOVELY FAMILY FOREVER..LOVE U OLLS..(^_^)


ABAH DAN UMMI....

abah n ummi..sumber inspirasi dalam hidup CM..prinsip hidup dan kasih syg diorg mnjadikan CM sperti skrg..tanpa diorg, CM dan adik bradik yg lain xmungkin brjaya dlm hidup mcm skrg..insyaAllah..smoga ALLAH sntiasa menyayangi dan memelihara mereka sbagaimana mereka menyayangi dan memelihara CM dan adik bradik yang lain sejak dr kecil lagi..amin...
  

NI LA ADIK BERADIK CHE MAH...hehe
ni zaman bujang..



ni zaman kakak dn abg no 3 yg dah xbujang...huhu



ni my eldest brother, ABG MIDI...the best n good brother in the world..die juge mnjadi inspirasi dlm hidup CM..die mnjadi tunggak dlm kluarga CM..abg yg trlalu baik bg CM..huhu..smoga Allah memberkati hidupnye..insyaAllah..amin..





ni kakak CM dan her hubby...Abg BEB...hehe..KAK ITA namenye..she is always support me..xkire suka atau duka..hehe..the best sister that i have..hehe...thanks KAKAK and her hubby..may Allah bless u ols..

honeymoon di singapore le pulak..







this is my brother..ABG MIJI..he is also the best brother that i have..ms kecik2 dulu slalu main nga die..die jugak slalu support CM dan jd ustaz utk CM..hehe..ingat lg ms kecik2 dulu kalau malas solat, dielah yg jd ustaz dan wartawan...huhu..skrg dh kawen nga KAK CKIN..smoga brkekalan ke akhir hayat BRO MIE-G dan SIS CKIN..amin..
Abg Miji, Kak Ckin dan anaknye, CHE NURUL ADAWIYAH..hehe








Ni sape lak ni??hehe..buat2 tnye lak,..memperkenalkan CM...hehe..sje pose mencelah kt sini...hehe
pose ayu gitu..





CM ni orgnye biase2 je..CM lebih suke brsederhana..tak suke trlalu menonjolkan diri shingga mnimbulkan ketidakpuashatian org di sekeliling..dah mmg dr kecik cmtu..suke jd LOW PROFILE je..huhu..tapi kalau ape yg perlu ditunjukkan yg terbaik, CM akan buat sehabis baik utk mnjadi insan cemerlang dan yg terbaik drp org lain dlm segala apa yg dibuat..xkire prkara yg kecil atau yg besar.. 

CM xsuka benda2 yg KOTOR...paling tak suka benda2 xkire benda ape..melibatkan org ke, ape2 je yg tidak menjaga kebersihan..mmg xberapa gemar..ALLAH kan suka kpd KEBERSIHAN..jadi xsalah kita mnitikberatkan kebersihan itu..huhu..ssuai dgn nama CM iaitu "HAZIMAH" yg brmaksud prg yang cermat, penyayang...byk lagi la..bla bla bla..(mmg kenyataan pom..huhu..xdinafikan..trcatat dalam buku nama2 anak ISLAM) 

CM suke SENI..xkire seni ape pom..SENI NYANYIAN, TARIAN, KRAFTANGAN, LANDSKAP, HIASAN DALAMAN, FESYEN dan macam2 lagi..suka sangat2..

CM suke MOTIVASI...suke dgr perunding2 motivasi atau ustaz dan ustazah bg kata2 semangat dan mnjadi panduan dlm hidup seharian..
CM suke binatang yg kiut miut mcm kucing, arnab, hamster dan sebagainye..asal KIUT je...hehe

CM suke tolong org..CM xkisah org menyusahkan CM..tapi CM xsuke SUSAHKAN ORANG LAIN..CM lebih suke brdikari sndiri dan brusaha sendiri selagi mampu..tapi org lain susahkan CM atau nk mintak tolong CM, no poblem..slagi CM mampu tolong..CM sgt trbuka ingin membantu slagi ada kemampuan utk membantu..rase seronok bile tgk org senang hati bile kita juga menolong...rase seronok tgk org bahagia krn kita juga memudahkn urusannya...

CM suke warna UNGU...xtau la kenapa..kdg2 suke jugak warna RAINBOW...org yg minat seni mmg suke warna warni kan...hehe
CM suke gubah2 atau reka sesuatu..xkire buat atau reka ape pom..suke hias2...suke tambah2..hehe..faham2 jelah..

ni serba sedikit mengenai diri CM..jom tengok adik2 CM lak..



ni lak adik CM..Che Yah namenye..die mmg chubby...hehe..lain drp yg lain..skrg ni dh kuruih dah..nnt CM letak gmbr die yg kuruih..hehe..tungguuu...




haa..ni die..


 ni masa die chubby lagi..




TADAAAA...


Ni lak dh kuruih byk kan..hehe


tibe2 iklan HERBALIFE lak...hahaa








ni lak adik bongsu CM..Che Nor...Mek Iroh..Mek Butut..hahaha..tu gelaran glamer die..name glamer trkini PICCOLO SI PIPI HIJAU..die ni antara yg slalu ikut CM kemane2 je..tp xslalu la..ms kevik2 dulu..huhu..ape pom die adalah adik yg baik..smoga brjaya dlm hidup..insyaAllah..

Dan ini la ahli baru keluarga CM...hehe..CHE NURUL ADAWIYAH...secomel MAK TEH MAH die kan?kan?kan?hehe..















Selain famili..ade yg slalu buat CM happy, bahagia dan tenang...diorg memang slalu dlm kenangan hidup CM..Tapung, Molek, Comel, Kuning, Acha, Bubu, Luna dan PuTeh..PuTeh je yg tinggal skrg drp generasi lain..PuTeh ank kpd Acha..Adik bradik die Bubu dan Luna dan mak die skali, Acha xde permit..jd xleh tinggal kt umah..waaaa..

 ni Tapung..jangka hayat die 5 thn lebeh..die tinggalkn dunia sbb sakit tua..huhuhu

 Molek yang ayu..huhuhu..die pom dh tinggalkn dunia sbb ank mati dlm kndungan..huhu

 Ni Molek nga anak die nga Tapung..name ank diorg tu, Kuning..Kuning pom da tinggalkn dunia sbb rindukn mak die,Molek..

 Ni la Kuning..huhu..

 Ni generasi lain lak..name die Acha...Kucing drp MRSM PC..hehe

 Ni ank Acha..bubu..xtahu la hidup ke x skrg..huhu

 Ni Luna..ank bongsu Acha..hehe

Bubu dan Puteh..hehe

ni puteh mase kecik, skrg dah besar dh jd GIGOLO dah..hahaahaha..xlekat kt umah asik2 cari awekss...huhu

puteh the GIGOLO...hehe
That's All...bye bye..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi