Thursday, March 31, 2011

BeRseRaH SeGaLaNya HanYa Pada ALLAH..

~~ Seringkali melihat pasangan suami isteri yg hidup bahagi..terasa ingin sperti mereka..huhu..tp belum masenye lg utk memikirkan smua tu..skrg ni prlu stabilkan ekonomi dahulu..utk masa dpn ank2 dan keluarga kelak..walaupom sy ni pmpuan, sy rs brtanggungjwb jgk utk smua tu..yela..kalau di pikiaq balik..xkan nk harapkn si suami je..si isteri pom kne brsame2 membantu kesejahteraan keluarga..kne la same2 brpakat dn brtolak ansur klu ade mslah kewangan atau sbagainye..nasihat abah dn umi tetap dlm ingatan.."kalau suami isteri nk terus kekal harmoni bersama smpai akhir hayat, knelah saling membantu..kne saling brkongsi ape sahaje..dgn mengamalkn smua tu, insyaALLAH kasih syg antara suami isteri kekal utuh sampai akhr hyat.."

Cehhhwahh..brhujah mngalahkn org yg dh kawen..mcm la sy ni dh kawen..huhu..teringat kata2 INDAH yg seringkali trjumpa dlm laman sesawang mngenai jodoh..

~ Tidak perlu mencari teman secantik BALQIS, Jika diri tidak seindah SULAIMAN, Mengapa mengharap teman setampan YUSUF, Jika kasih tidak setulus ZULAIKA, Tidak perlu mencari teman seteguh IBRAHIM, Jika hati tidak sekuat SARAH, Mengapa di damba... teman hidup seistimewa KHADIJAH, Jika diri tidak sesempurna RASULULLAH S.A.W.......~

 MONOLOG DALAMAN

~~~ kadang2 trpikio jugak smua ni..yela..kan dh brpunye..tp blum tntu akn diijabkabulkan..huhu..smuanya ALLAH yg Maha Menentukan..aku brserah sgalanya hanya pd ALLAH..walaupon si dia punye kelemahan namun ade kelebihannye..sgala kelemahannya aku menerimanye dgn hati trbuka..krn ku tahu aku juga x mampu mnjadi perempuan yg smpurna utknya..aku juga punye kelemahan..namun si dia tetap menerimaku seadanye..si dia tetap brsamaku walaupom trpaksa mghadapi karenah dn perangaiku yg ntah ape2..huhu..kdg2 aku pom hairan dn pelik bile teringat saat perkenalan prtama..(^_--) sungguh xsgka..huhu..ni la ni katekan , ketentuan Allah..kerana ALLAH la, aku brtemu dgnnya..kalau x diizinkan ALLAH, smpai skrg aku xkn bertemu dgn si dia..mgkin ade hikmah atau sebab knape ALLAH prtemukan aku dgn si dia..satu prsatu aku mule mngetahui hikmah itu..tp x pasti sama ade itulah hikmah sebenarnye drp ALLAH..waallahualam..ssunguhnye ALLAH shj YG MAHA MENGETAHUI SEGALA2 NYA.. ~~~~


Dear HAZIMAH...

Berdoalah agar dikurniakan pasangan hidup yang baik untuk kita,didunia dan akhirat..

Andai Dia Imamku Kelak~

Ya Allah…

Seandainya telah Engkau catatkan…Dia milikku tercipta buatku…

Satukanlah hatinya dengan hatiku…Titipkanlah kebahagiaan antara kami…

Agar kemesraan itu abadi…

Ya Allah…

Ya Tuhanku yang Maha Mengasihani…

Seringkanlah kami melayari hidup ini…Ketepian yang sejahtera dan abadi…

Maka jodohkanlah kami…

Tetapi Ya Allah…

Seandainya telah Engkau takdirkan

Dia bukan milikku…Bawalah dia jauh daripada pandanganku…

Luputkanlah dia dari ingatanku…Dan periharalah aku dari kekecewaan…

Ya Allah ya Tuhanku yang Maha Mengerti…

Berikanlah aku kekuatan…Menolak bayangannya jauh ke dada langit…

Hilang bersama senja yang merah…Agarku sentiasa tenang…

Walaupun tanpa bersama dengannya…

Ya Allah yang tercinta…

Pasrahkanlah aku dengan takdir-Mu…

Sesungguhnya apa yang telah Engkau takdirkan Adalah yang terbaik untukku…

Sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui…Segala yang terbaik buat hamba-Mu ini…

Ya Allah…

Cukuplah Engkau sahaja yang menjadi pemeliharaku…Di dunia dan akhirat…

Dengarkanlah rintihan daripada hamba-Mu yang daif ini…

Jangan Engkau biarkan aku sendirian…Di dunia ini mahupun di akhirat…

Menjuruskan aku ke arah kamaksiatan dan kemungkaran…

Maka kurniakanlah aku seorang pasangan yang beriman…

Agar aku dan dia sama-sama dapat membina kesejahteraan hidup…

Ke jalan yang Engkau redhai…Dan kurniakanlah kepadaku keturunan yang soleh dan solehah…

Ya Allah…

Berikanlah kami kebahagiaan di dunia dan akhirat…

Dan periharalah kami dari azab api Neraka…

Amin…Ya rabbal ‘aalamin.


Tuesday, March 29, 2011

M.O.T.I.V.A.S.I

~ MOTIVASI...ssuatu yg amat brmakna dn sntiasa diprlukan dlm hidupku..tanpa motivasi, sgala tindakan yg aku lakukan selama ni xmgkin dpt dilaksanakn dgn baik dn lebih strategik..~

"Perkataan MOTIVASI adalah berasal daripada perkataan Bahasa Inggeris - "MOTIVATION". Perkataan asalnya ialah "MOTIVE" yang juga telah dipinjam oleh Bahasa Melayu / Bahasa Malaysia kepada MOTIF, yakni bermaksud TUJUAN.."



Jom kita lihat ape pentingnye motivasi dlm kehidupan kte seharian...
"Motivasi adalah sesuatu yang menggerak dan mengarahtuju seseorang dalam tindakan-tindakannya sama ada secara negatif atau positif."
 
"Motivasi adalah suatu bentuk dorongan minda dan hati yang menjadi penggerak utama seseorang, sesebuah keluarga atau organisasi untuk mencapai apa juga yang diinginkan"

"Motivasi adalah darjah atau tahap kesungguhan dan tempoh keterusan seseorang, berusaha untuk mencapai tujuan atau matlamat.."

"Motivasi adalah stimulasi atau semangat akibat rangsangan atau keghairahan terhadap sesuatu yang benar-benar diingini.."

"Motivasi adalah suatu mangkin yang menimbul dan menyeramakkan keinginan, keberanian dan kesungguhan untuk mencapai sesuatu matlamat mencabar yang benar-benar diingini serta diyakini boleh dicapai / perolehi.."

 ~ selain itu...

"Motivasi adalah sebab-sebab yang membantu orang melakukan pelbagai perbuatan bagi mencapai matlamat di mana motivasi dapat mendorong, mengarah dan mengekalkan sesuatu tingkah laku manusia. (Santrock)"

"Motivasi merupakan dorongan dari dalam yang berupa harapan dan keingingan yang bersifat menggiatkan dan menggerakkan individu. (Mohammad Shatar Sabran, 2005)"

"Motivasi adalah proses membangkitkan, mengarahkan dan mengekalkan tindakan tingkah laku ke arah tujuan tertentu, di mana sebelumnya tidak ada gerakan menuju ke arah tujuan tersebut (Ford, 1992 dalam Mohammad Shatar Sabran, 2005)"

"Motivasi juga ialah keinginan untuk mencapai kejayaan pada setiap langkah perancangan tindakan dan memandu kita ke arah kecemerlangan hari demi hari. (Cairo)"

"Motivasi ialah suatu proses untuk menggalakkan sesuatu tingkah laku supaya dapat mencapai matlumat-matlumat yang tertentu. (wikipedia)"
 SAYA PERCAYA BAHAWA SESEORANG YANG CEMERLANG DALAM HIDUPNYA ITU TIDAK KIRA SAMA ADA DALAM KERJAYA, KELUARGA DAN SEUMPAMANYA ADALAH KERANA..

MOTIVASI YG ADA DALAM DIRINYA..

SAYA PERCAYA BAHAWA SESEORANG ITU TAK KAN BERJAYA DALAM SEGALA APA YANG DILAKUKAN JIKA TIADA MOTIVASI YG WUJUD DALAM DIRINYA..

DAN SAYA PERCAYA BAHAWA "MANUSIA YANG BERJAYA, CEMERLANG DAN TERBILANG..ADALAH KERANA MANUSIA ITU SEORANG YANG BERMOTIVASI TINGGI.."

PERCAYALAH...


~ apa yg dinyatakan adalah brdasarkan pngalaman, ilmu dan ilmiah yg diperolehi selama hidup 24 thn ni..mungkin sy masih mentah dan mude lg utk mnyatakan ssuatu fakta atau kenyataan..hehehe..tetapi sy tahu bahawa MOTIVASI amat penting dlm hidup seseorang tidak kira berapa pom usianya..~

Hasil daripada pengalaman sy dalam profesion perguruan, sy dapati murid-murid yg kurang motivasi dalam dirinya akan menghadapi masalah dalam pembelajarannya..kekurangan motivasi itu bukan semata-mata motivasi atau nasihat yg diberikan..tetapi ianya juga melibatkan persekitaran, suasana, sikap org di sekeliling dan hasil didikan drp penjaga murid tersebut...semua itu amat berkait rapat dlm memotivasikan murid-murid..


 

Sekarang ni..sejak bergelar guru..masalah pembelajaran murid-murid menjadi isu utama dlm kotak pemikiran..dimanakah silapnya?? bagaimanakah caranya?? apakah yg perlu dilakukan?? Segala persoalan bermain di fikiran..huhuhu...

Mungkinkah dgn memberi motivasi yg secukupnya dapat mengubah perlakuan mereka?? Adakah motivasi yg diberi tu dapat membangkitkan semangat mereka utk belajar??

Daripada kepercayaan, kajian, pengalaman ku yg terdahulu..pasti akan berjaya bukan?? huhuhu..tunggu dan lihat ajelah...akn ku usahakn slagi trdaya utk membentuk ank-ank muridku mnjadi seseorg yg brguna dn brjaya dlm hidupnya..amin..INSYAALLAH...(^_^)







Anda bleh rujuk smula di laman web berikut  utk pengetahuan lebih lanjut :

http://www.ugmc.bizland.com/ak-ertimotivasi.html 
http://fmtt.blogspot.com/2008/07/motivasi-tu-apa.html

Monday, March 28, 2011

Missing You..

Missing you...
Rindu mula menyapa..tatkala aku keseorangan dan brsendirian..
Rindu pada smua org yg prnah membahagiakan ku dan memberikan ku sejuta harapan serta mencurahkan seribu inspirasi brmakna dlm hidupku...
RINDU SANGAT2..huhuhu..T_T
Ya ALLAH..Sampaikan salam rinduku pada semuanya..aku rindukan mereka semua..air mata seringkali membasahi pipiku pabila trkenang kenangan bersama mereka...trlalu banyak kenangan itu..pahit manis brsama mendewasakan aku..sgalanya mmbuka pintu hatiku utk menghadapi alam dunia dgn tabah..

Good Friends are like honey




Ya ALLAH..Kau bahagiakanlah mereka sebagaimana mereka prnah membahagiakn hidupku walaupom sesaat..aku x mampu membalas sgalanya tanpaMU Ya ALLAH..Kau berikanlah mereka seribu rahmat dan pertolongan tatkala mereka memerlukan..tanpa kewujudan mereka semua, aku xmungkin menjadi hambaMu yg bersyukur..
Aku masih memrlukan org2 seprti mereka tatkala aku dilanda musibah dan tiada pergantungan..Ya  ALLAH..Kau kurniakanlah aku seribu rahmat kebahagiaan walaupom seketika untuk aku merasai nikmat kebahagiaanMU di sini..aku tahu setiap hambaMU pasti akan diberi ujian olehMU..sbagai tanda nilai KASIH SAYANGMU YA ALLAH...

tetapi Ya Allah..aku memohon kekuatan dan petunjuk serta perlindungan daripadaMU utk mghadapi segala dugaan hidup ini..bantulah hambaMU ini Ya ALLAH..tanpaMU aku x mampu hadapi sgalanya,..(--__--)

Anyone miss me??huhu..

Funny Graphic #54


~Semoga segala hubungan persahabatan, kekeluargaan, hubungan cinta dan seertinya akan terus terjalin sehingga ke hembusan nafas terakhirku..huhuhu...amin..INSYAALLAH..~

Best Friends Forever



Live Laugh Love




Friday, March 25, 2011

MaSyuK SuDaH..hehe


Confidence Quotes from Dolliecrave.com




~ Alhamdulillah..akhirnye pnantian berakhir jua..tapi ape2 pom kne buat perancangan dr awal lg..simpan sket tuk tunang n kawen..emm..byr hutang lg..nnt nk beli kete, kne potong lg..aishhhh..tinggal brape jek..huhuhu...xpelaa..sy dh biase hidup sederhana..xprlu mewah2 pom..asal cukup kprluan mkn minum dan pakaian...syukur x terhingga..biarlah org nk ckp ape pom..I DON'T CARE!!...yg pnting sy bahagia dgn ape yg sy ade..ape yg sy buat..dn ape yg sy nak..lantak la org nk ckp ape pom..biarlah bersederhana dlm segala hal..itukan SUNNAH NABI...

Rasulullah s.a.w. bersabda yang bermaksud:
“Tidak akan masuk syurga seseorang yang ada di dalam hatinya perasaan sombong walaupun sebesar zarah”. Seseorang lelaki berkata, Sesungguhnya seseorang itu suka pakaian dan kasutnya cantik. Baginda s.a.w. bersabda,”Sesungguhnya Allah itu Maha Indah dan Allah suka kepada keindahan”.

Huraian
1. Sifat sombong dan takbur adalah ditegah oleh Islam. Oleh itu umat Islam hendaklah menjauhinya demi menjaga kesejahteraan hidup.
2. Kita harus melakukan apa sahaja yang disukai demi keselesahan dirinya sendiri mahupun keluarga tetapi janganlah sampai melanggar batas syariat dan janganlah berniat untuk menunjuk-nunjuk atau bermegah-megah kepada orang lain kerana ia akan menimbulkan perasaan dengki dan benci orang lain yang mengakibatkan permusuhan.
3. Islam tidak melarang umatnya daripada mengutamakan keindahan dalam sesuatu perkara kerana keindahan itu adalah kesempurnaan yang boleh membangkitkan ketenangan.

Ape salahnye kite jdkn smua tu amalan dlm hidup kte..xprlula nk bermegah2 dgn rezeki yg dtgnya drp ALLAH..bukannye hak milik kte pom rezeki tu..smuanye HAK MUTLAK ALLAH..kte sbagai hambaNYA hanya menumpang kenikmatan itu sahaja..xmalu ke nk bangga dgn ssuatu yg bukan milik kte..smemangnye sgala yg ade didunia ni bkn milik kte..ALLAH yg ABADI..UKURLAH BAJU DI BADAN SENDIRI..xperlu nk menunjuk-nunjuk yg kte ni mewah,hebat,mampu atau seerti dgnnya..klu dh xmampu, buat je la mane yg trmampu..xprlu nak paksa2 atau xpuas hati dgn kelebihan org lain..xperlu jadi sprti BIAR PAPA ASAL BERGAYA..

~Sesi luahan emosi mkin mnjadi2..huhuhu~

eee..please laaaa...klu dh x puas hati dgn ape yg org lain ade, mknanye seolah-olah xpuas hati jugak la dgn nikmat yg Allah dh bg kt die..bertaubatla wahai manusia...jgnla busukkan hati tu..jgnlah berhasad dengki dgn org yg lebih drp kamu..sessungguhnya ALLAH amat murka kpd org yg sebegini..x reti2 nk brsyukur2..NAUZUBILLAH..~

~Pengalaman drp org yg dh brpengalaman juga patot di jadikan panduan..org yg lebih tua drp kte sbenanye byk pngalaman drp kte yg mcm "baby corn" ni..huhuhu..nasihat drp mereka prlu dititikberatkan..dgr ajelah..nak trime ke xnak tu korang punye pasal la..huhuhu..~

~Pd sy, slama ni sy amik iktibar drp pengalaman abah.ummi,abg2 dn kakak sy yg dh hadapi mcm2 pengalamn sblom sy hadapi..sy brsyukur ade mereka..krn mereka sy lebih brhati2 hadapi hidup ni..sy belajar ttg kehidupan drp mereka..dn sy menjadi seorg yg lebih baik drp sblum ni krn nasihat dn sokongan mereka..ape pom yg brlaku, merekala smua xkn sy belakangkan..sgala kputusan atau ape2 je, sy mntk nasihat drp mereka trlebih dahulu kerana sy tahu mereka pasti inginkn yg trbaik utk sy..sy tahu mereka pasti ingin memberi sehabis sumbangan nasihat n kritikan utk menjadikan kehidupan sy lebih baik pd masa akn dtg..sy sayang mereka..~
~I LOVE MY FAMILY VERY MUCHHH..WITHOUT THEM, I DON'T KNOW ABOUT LIFE..THANK YOU ALLAH BECAUSE YOU GIVE ME A WONDERFUL AND HAPPY FAMILY..(^_^) ~

sumber hadis :  http://ii.islam.gov.my/hadith/hadith1.asp?keyID=303

Tuesday, March 22, 2011

I'am an auntie now..hehe

~ Tanggal 22 march, anak pertama elayes cucu sulung CHE HAMID elayes TOK ABAH DAN PN AZIZAH elayes TOK UMI kekandaku Azmizi Abdullah slamat dilahirkan oleh kekanda iparku, Nurul Asyikin..hehehe..lebih kurg dlm 1 pg cmtula die baru nk kuar..hehe.. ~

New Baby Graphic #11

~hehe...BABY GURL lak tu..da dapat ank sedare yg prtama la..punyela hepi bangat sih..hehe..xsabar nk pegang, dukung, cium pipi die..hehe..cehwahhh..mengalahkn dpt baby sndiri lak..yela..nk dpt baby sndiri lmbat lg duhhh..huhuhu..sabar jela..BABY GURL lak tu..x sabar nk dpt gaji n beli bju baby gurl byk2 n comel2..hihihihi..suke suke suke suke..\(^o^)/..hihihi..smoga baby gurl nnt dpt mnjadi muslimah yg solehah..INSYAALLAH..AMINNN...(^_^) ~

CREDIT TO HAZIRAH ABDULLAH

Monday, March 21, 2011

LuaHaN HaTi MeLaLui MuTiaRa KaTa

~ Mutiara Kata : Berdiam bukan bererti kalah ataupun mengalah tetapi berdiam bermaksud lebih kepada redha kerana Allah. Sesungguhnya, merelakan adalah lebih baik dari bermegah mahupun meriakkan kerana bukanlah umatNya yg digalakkan bercakap besar, lupa diri dan penuh pula hasad dengki di hati. ♥
Berdiam lebih baik daripada mengatakan sesuatu yang tidak melambangkan kita seorang yg matang..namun..ade batasnye jugak..xkan selamanya prlu brdiam???huhuhu..ape pom prlu diingatkan smua yg berlaku ade hikmah drp Allah..ssuatu yg boleh mencabar maruah dan luar batasan agama, sbg seorang muslimah smua tu xleh dibiarkan..x bleh la brdiam diri..kne tegakkan ape yg benar...huhu..kadang2 ssuatu yg prlu kte nak pertahankan pom kne dikaji semasak2nye dulu sebelum diperkatakan..smua tu juga melambangkan sejauh mane tahap pemikiran kte..ape pom sgalanya kte prlu redha dn tawakal kpd Allah..tanpa kehendak Allah, sgalanye xkan brlaku di dunia ni..ALLAH MAHA BERKUASA DAN MAHA PERKASA..tiada yg sesuatu pom yg dpt menghalang ape yg berlaku di ats muka bumi ni melainkan ALLAH..




 Monolog dalaman : "Aku tahu smua yg berlaku dlm hidupku adalah kehendak Allah..prjalanan hidupku sbelum wujud dlm rahim ibuku lagi sehinggalah sekarang,sgalanya Allah yg telah tetapkan...Allah shj yg tahu ape yg trbaik utk ku..
Sejak dr mula aku mengenal dunia..setiap MUSIBAH, MASALAH, KRITIKAN, HINAAN, UMPATAN, KEJIAN dan segala yg mampu melemahkan semangatku utk hidup...
aku menangis..
aku sedih..
aku redha...
aku pasrah...
aku berserah pdNYA..
aku hayati hikmah musibah itu..
aku hayati setiap tindakan yg pernah aku lakukan..
aku ingat kembali segala kejahatan yg pernah aku buat..
ADAKAH KERANA KESILAPAN DAN DOSAKU TERDAHULU???
aku berfikir tentang kelemahan diriku..
aku cuba perbaiki kelemahan yg ada..
aku memohon maaf pada yg sepatutnya..
aku memaafkan semua org..
aku cuba mnjadi yg lebih baik drp sebelumnya.. 
aku cuba menjadi seorg muslimah yg terbaik..
aku mengadu sgala2nya pdNYA..
aku tahu ALLAH sayangkn ku...
aku bahagia kerana aku dpt rasakn  ALLAH tetap bersamaku..
aku gembira ALLAH mgujiku krn ALLAH "take care" ttg hidupku..
aku bersemangat kembali utk hidup krn AKU ADA ALLAH.. 
ALLAH SEGALA-GALANYA...TANPA ALLAH,SIAPALAH AKU..SIAPALAH AKU DI ATS DUNIA NI??? TANPA ALLAH..aku x mungkin dpt hadapi sgala pahit manis kehidupan ni dengan sebaiknye shingga sekarang..aku tahu..ALLAH memberikanku sbuah keluarga yg bahagia dn dapat memahami diriku serta sentiasa brsamaku di saat aku dilanda MUSIBAH..ALLAH telah mengurniakan ku beberapa org hambaNYA yakni sahabat2,kawan2 utk brsamaku di kala aku keseorangan dan di saat aku bersedih serta tidak berteman..SUNGGUH MULIANYA ALLAH..SUNGGUH PEMURAH DIRIMU YA ALLAH..ALLAH MAHA MULIA DAN MAHA PEMURAH..aku sgt terharu dgn sgala pemberian nikmat drp ALLAH..ALLAH x pernah membiarkn aku keseorangan di landa badai dan halilintar..ALLAH sentiasa ada utk smua hamba2NYA..SUBHANAALLAH!!!  THANK YOU ALLAH!!  ALLAH ALMIGHTY!









Life Quotes

Friday, March 18, 2011

My ConVoCaTioN DaY 17 March 2011

k~ Thank You Allah for everything that You had done for me...~


Tiada kata yg dpt membayangkn perasaaan ni..hehe..syukur sgt2 sbb dapat menghadiri majlis ni dan melaluinye dgn lancar..time kaseh byk2 kt kakakku dan abg iparku, Kak ita n Abg Beb..sbb diorg dh byk brsusah payah..rasa trharu sgt2..smpai satu ms leh menitiskn air mata..huhu..(T_T) hanya Allah shj yg dapat membalas sgala kebaikan kalian..smoga sgala kebaikan di balas brlipat kali ganda drp ape yg telah diberikan..aminnn..insyaAllah..xlupe jugak kt kluarga yg dapat hadir ke majlis konvo sy..ABAH, UMMI, IRAH dan YAH..time kaseh byk2..kehadiran smua menyerikn hidupku dan memeriahkan majlis konvo ku..huhuhu..tapi sedeh gak 2 org abg trsayang dan kakak ipar..Abg Midi, Abg Mizi dan Kak Syikin..Kak Syikin ngah tunggu nk brsalin..tu sbb xdapat dtg..Abg Midi lak sibuk nga program die..ape pom..sy faham keadaan diorg..diorg  pom byk support sy smasa blaja dulu..thanks for everything..smoga Allah membalas sgala kebaikan diorg..tanpa keluarga sy, hari ni sy xkn dapat menjadi seperti skrg..kerana keluarga sy, skrg sy brjaya mnjadi sseorg yg brguna kpd kluarga, masyarakat, agama dan negara..smoga kejayaan hari ni menjadi pencetus smangat tuk kejayaan yg seterusnye...GAMSAHABNIDAAAAAA TO MY FAMILY....(^_^)

~with ABAH ~

~with UMMI ~

~ with family~






Tak lupe jgk time kaseh byk2 kpd para pensyarah IPG KAMPUS SULTAN MIZAN,BESUT yg xpenah jemu mencurahkan ilmu kpd sy..tanpa diorg, sy xkn brjaya shingga skrg..hehe..

IPG ku kekal selamanya..


~Lecturers Jabatan Maths yg sntiasa support me~
~ thanks a lot kt kwn2 yg byk memberi smangat kpd sy utk mghadapi cabaran dlm mengejar ilmu di IPG KSM..KAK IJE, HAA, KAK WE dan smua kwn2 yg memahami diri ni..time kaseh sahabat..jasa dan kenangan brsama kalian tetap dalam ingatanku selamanya..THANKS FRIENDS..THANK YOU ALLAH ! (^_^)Y ~

~ Kak Ije and Haa..thanks a lot ~







~ Kak we..thanks ~






Congratulations Comments
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi