Daisypath Graduation tickers

Monday, March 28, 2011

Missing You..

Missing you...
Rindu mula menyapa..tatkala aku keseorangan dan brsendirian..
Rindu pada smua org yg prnah membahagiakan ku dan memberikan ku sejuta harapan serta mencurahkan seribu inspirasi brmakna dlm hidupku...
RINDU SANGAT2..huhuhu..T_T
Ya ALLAH..Sampaikan salam rinduku pada semuanya..aku rindukan mereka semua..air mata seringkali membasahi pipiku pabila trkenang kenangan bersama mereka...trlalu banyak kenangan itu..pahit manis brsama mendewasakan aku..sgalanya mmbuka pintu hatiku utk menghadapi alam dunia dgn tabah..

Good Friends are like honey




Ya ALLAH..Kau bahagiakanlah mereka sebagaimana mereka prnah membahagiakn hidupku walaupom sesaat..aku x mampu membalas sgalanya tanpaMU Ya ALLAH..Kau berikanlah mereka seribu rahmat dan pertolongan tatkala mereka memerlukan..tanpa kewujudan mereka semua, aku xmungkin menjadi hambaMu yg bersyukur..
Aku masih memrlukan org2 seprti mereka tatkala aku dilanda musibah dan tiada pergantungan..Ya  ALLAH..Kau kurniakanlah aku seribu rahmat kebahagiaan walaupom seketika untuk aku merasai nikmat kebahagiaanMU di sini..aku tahu setiap hambaMU pasti akan diberi ujian olehMU..sbagai tanda nilai KASIH SAYANGMU YA ALLAH...

tetapi Ya Allah..aku memohon kekuatan dan petunjuk serta perlindungan daripadaMU utk mghadapi segala dugaan hidup ini..bantulah hambaMU ini Ya ALLAH..tanpaMU aku x mampu hadapi sgalanya,..(--__--)

Anyone miss me??huhu..

Funny Graphic #54


~Semoga segala hubungan persahabatan, kekeluargaan, hubungan cinta dan seertinya akan terus terjalin sehingga ke hembusan nafas terakhirku..huhuhu...amin..INSYAALLAH..~

Best Friends Forever



Live Laugh Love




2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi