Thursday, June 27, 2013

SaH Ke BeLoM??



Alhamdulillah...

SYUKUR PADA ALLAH S.W.T

THANK YOU ALLAH..

All praises to ALLAH..


TERIMA KASIH YA ALLAH..
kerana telah memakbulkan doaku selama ni..

TERIMA KASIH YA ALLAH..
kerana telah permudahkan urusanku..urusan hidupku..

TERIMA KASIH YA ALLAH..
terima kasih atas segala nikmat yg Kau berikan sama ada suka dan duka..
kerana semua itu menjadikan aku seorang hamba yang tabah dan  kuatkan semangat dalam menghadapi segala ujianmu..

TERIMA KASIH YA ALLAH..
atas segalanya yang Kau berikan..


Setelah menunggu dan menunggu beberapa tahun..akhirnya..TADAAAAAAA



Haa..tu dia..CM bersyukur sgt CM bakal disahkan jawatan DG41 setelah 2 tahun lebih menunggu....
rezeki nak kawen kot..dlm sebulan lebih lagi nak kawen..hihi..alhamdulillah..
segalanya dengan izin Allah jugak..

Surat ni membuktikan xlama lg CM akan dpt surat drp SPP lak iaitu SURAT PENGESAHAN JAWATAN..xsabar lak..huhu..

PENANTIAN ADALAH SUATU KEPERITAN..

nnt dah sah jawatan, senang la sket nak sambung blaja ke, nak mintak tukar ke..
tringin jgk nk brbakti kt negeri sndiri lak..tu pom klu diizinkan Allah..hehe..


~ Semoga segalanya akan dipermudahkan..amin ya rabbal lamin..~

TATA

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi