Tuesday, May 28, 2013

Kad KaWeN ADLIMAH


2 Bulan lagi nak kawen...hihihi

As salam..ari ni nk update pasal kad kawen..hehe

setelah beberapa bulan brbncang pasal design kad..akhirnye smuanye dah siapppppp...
yeayyyyyyy...
syukur alhamdulillah...
tak sangka lak dpt pegang kad kawen sendiri..
mcm xpcaye lak dah nk kawen dah..
mcm x pcaye lak ade kad kawen sndiri dah..
mcm xprcaye lak dpt kad kawen yg diimpikan slama ni..

smuanye mcm x prcaye lak..hehe

THANKS A LOT TO KAD KAHWIN ON9 
kerana sudi melayan plbagai karenah dan ragam customer mcm CM ni..huhu
asenye dlm 10 kali design kot baru CM puas hati..hehe

mestila nk smuanye perfect kan wlaupom ade kkurangan...
in sya Allah kad seumur hidup ni..hihi
yg pnting kite cuba yg trbaik utk sempurnakan ape yg kurang..
perbaiki sgala kelemahan..

kpd sesiapa yg nk kad kawen yg lain drp yg lain mcm kad CM ni leh la order dgn KAD KAHWIN ON9 ye..
in sya Allah diorg  punye servis bagus sgt..
harga pom leh dirunding...
kad kawen CM ni diorg hantar sndiri ke rumah sbb negeri bersebelahan je..hehe



Haa..tu dia...cantik kan..tunggu nk pos dan edarkan je..hehe..
alhmdulillah..
smuanye atas izin Allah jugak..
CM x jemput ramai sgt tetamu..
buat majlis sederhana je..
tapi kad kawen nak jugak ikut impian hati sejak dulu lagi..hehe
yg pnting niat kita sndiri bkn nk mnunjuk-nunjuk..
yg pnting CM puas hati dpt kad kawen idaman kalbu ni..
biarlah org nk ckp ape pom..
CM xgune duit diorang pom nk byr kad ni..hehe
Alhamdulillah ats sgala nikmat ini..hehehe

ape pom smoga majlis kami 10 Ogos 2013 nnt berjalan dgn lancar dan diberkati..amin ya rabbal alamin


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi