Friday, November 22, 2013

PRe HoneYMooN 5 2013 : Pantai Bukit Kluang, Besut



As salam semua..
dah musim cuti skolah ni..
klu seorg cikgu mmg xsah lah klu x brcuti kan..
tp stakat ni CM xde lak brcuti kt luar..
cume slalu p jln2 ade lah..
pre honeymoon x abis2 lg ni...hihi
agak2 nye ble p brjalan je kt mane2 dgn suami tu dikire honeymoon la tu kot..hehe
tp xpe la..
suke ati mak la kan nk letak tajuk pe n nk tulis pe..hehe..
pe yg penting CM gembira tulis n kongsi kt blog ni utk dijadikan knangan buat kami..
nnt da ade anak2, diorg leh baca kisah mama n papa diorg kt dlm blog ni..
in sya Allah..

So, dah melalut pangjang ni..
sebenarnye nk cite pasal tempat yg kami p jln2 ni haa..
nama tempat ni...PANTAI BUKIT KLUANG

Klu korang search dlm tenet mesti ade kan..
tempat ni dlm kawsan kampung CM iaitu BESUT..
kt BESUT ni mmg ade byk pantai..
almklumlah GANU KITERRR KANG!!!

Pantai Bukit Kluang ni jgk brdekatan dgn IPG Kampus Sultan Mizan..tempat CM blajar slama 5 thn stgh..
slain itu, ianya brdekatan jgk dgn Institut Latihan Islam Malaysia (ILIM) dan MRSM ULUL ALBAB KOTA PUTRA....
Klu nk search dlm GPS. cari je landmark2 tmpat yg brdekatan dgn pantai ni insya Allah jumpe..
Jom la layan gambar2 lak ye..hehe





Cantik kan prmandangan kt sini kan?kan?kan?
CM amik gmbr ni waktu petang dlm kul 5 ptg -7 mlm..
time ni mmg ramai org datang..hehe
mmg ssuai dijadikan tmpt rekreasi brsama kluarga atau kwn2 atau suami isteri..
dah la airnye pom bersih..
ceh ceh ceh mcm lah bru pegi..
CM dh byk kali pegi tp kali lain mc sket prasaannye sbb pegi dgn hubby trsyg..hihi..
Hubby mmg suke berposing mcm model gitu..haha..
time2 rindu kt die leh la tgk gmbr die brposing cmni..hahahhhahahahhaha







Ade bakat jd model x hubby CM ni??hihihi
ape pon bakatnye, CM sokong je..hehe











Indahnya brsamamu abang..
Setiap waktu dan ketika..
Menjadi kenangan terindah dalam hidup kita..
Semoga hubungan suci ini sentiasa tersemai benih2 cinta..
Yang sentiasa mekar bunganya..
Walau diri kita dimamah usia..
Semoga kekal sentiasa..
Teruskan bercinta selamanya...
In sya Allah..


Ape lagi..jom melawat PANTAI BUKIT KLUANG...
Let;s Visit TERENGGANU..jommmm..
hihihi..ok TATA..jumpe lagi ye (^_______^)

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi