Sunday, December 22, 2013

PeRuT

As salam semua..
ari ni nk cite pasal perut..
hehe..pasal perut pom nk cite ke?hehe
alaa..biarla ni kan blog CM..suke ati CM la nk cite ape pom..
pasal perut pom jd kenangan indah jugak tau..

Jeng Jeng Jeng..

Dalam 2 3 hari ni, perut CM dh rase lain mcm,..
rase mcm da ade isi..hihi
rase kejang je..
xtau lagi betul ke x..
tapi rase lain macam la..
selera makan pom mkin brtambah sejak lepas majlis belah suami ari tu lagi..
ingatkan biase je,.tapi mkin lame mkin brtmbah selera mkn yg luarbiase,...
beru mkn 1 jam kemudian lapar balik..aishhh...pe sudah jadi ni..

nak kata pregnant xde lak rase loya..muntah..pening ke ape..
tu yg buat xtau je..
tp stiap pe yg CM mkn CM hati2 la..
xde la mkn benda2 yg tajam mcm nenas ke ape ke..
mmg dah brsedia klu dah pregnant pom..xde lak nk merancang ke ape..
klu Allah nk bagi rezeki baby tu dlm ms trdekat ni syukur Alhamdulillah..hehe

pe pom..tunggu je la tindakan CM seterusnye,..,hehe..TATA

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi