Wednesday, July 30, 2014

OuR FiRsT WeDDinG AnNiVeRSaRY



Doaku untuk anakku

" Ya Allah peliharalah anak ini selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah dia dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezekinya.
Ya Allah jadikanlah dia sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umurnya, sihatkanlah badannya, dan baikkanlah akhlaknya, fasihkanlah lisannya, baguskanlah suaranya untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."

As salam semua...ari ni hari ulangtahun perkahwinan kami yg pertama..mengikut bulan Islam la..
kami kahwin raye ketiga tahun lepas 3 Syawal 1434H..alhamdulillah dh setahun kami kahwin..
mcm2 kami lalui bersama..suka duka brsama..same2 kenal hati budi..perangai..sikap..tingkahlaku..mcm2 benda kami hadapi bersama dengan pelbagai ujian yang menguji emosi dan perasaan..hehe..
Yela..org ckp kalau tak tinggal sebumbung..tinggal bersama..kite xkan kenal psangan kita dgn lebih terperinci..mendalam..hehe..


My hubby..Hassan Adli bin Haidzir..orgnye sgt istimewa dipandangan mata CM..yes..that's why la die yg jadi suami CM smpai sekarang..hanya CM yg tahu sbb ape die teristimewa..hihihi..malu lak nk cite kt sini..
Walaupon my hubby pom byk kkurangan..tapi ade byk kelebihan dlm dirinye..setiap manusia pom cmtu kan..jadi sebagai pasangan yang setia dan jujur , kita kena lah terima pasangan kita seadanye..kekurangannye kita cuba perbaiki dan lengkapi dan kelebihan dirinya melengkapi hidup dan kekurangan kita..insyaAllah..saling melengkapi dalam hidup masing-masing..keharmonian rumahtangga sentiasa dirahmati Allah dan sntiasa terjaga..amin..



Semoga ikatan perkahwinan kami kekal hingga ke Jannah dengan keberkatan dan rahmat daripa ALLAH..semoga kami sentiasa tabah hadapi ujian dan dugaan yang mendatang dan hadapi bersama..
semoga ikatan perkahwinan ini dapat melahirkan zuriat-zuriat dan mujahid-mujahidah ALLAH yang soleh dan solehah serta dapat meramaikan lagi ummat NABI MUHAMMAD S.A.W...amin ya rabbb..

Sekarang ni ngah tunggu baby CM dan hubby lahir ke dunia..bila2 mase je baby ni nak kuar kan...tapi harap2 baby kuar pada waktu yang sesuai dan tenang..insyaAllah..harap2 baby faham situasi kami sekarang..itu doa CM..



ok TATA

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi