Saturday, June 25, 2011

BuLaN KeSiBuKaN..

Photobucket
~Salam semua kesayangan CHe MaH yg sntiasa sudi menjadi pembaca setia blog ni..animated,gifhehe..terima kasih ats kesudian korang smua krn sudi membace dan trime diri ni yg byk kekurangan sane sini..sori sgt2 sbb CHe MaH dh lame x update blog ni..almaklumlah..sibuk memanjang..bru lepas abis temasya sukann tahunan kt SKTB..fuhh..penatt...gif,avatar,animateddh la kne jadi juru acara bg acara sukan,dapat plak tugas jd AJK dekorasi padang...gif,avatar,animated,angry,emotionhuhu..animated,gifbulan JUN thn ni sememangnye bulan yg amat sibuk bg CHe MaH..huhu..ponat sangat2..animated,gifsmua keje dtg brtimpa-timpa..mmg lah sblom ni pom CHe MaH pernah jugak la dpt 4 esaimen dlm satu mase..tp ade dua tiga tu nak kne anta pd mase yg brlainan..tu smua biase la..huhu..tapi yg ni lain..semuanye minggu depan...

nk dtg..






pastu lak ade temuduga









...adooiiyyaaaiii...animated,gif ..naseb baek la sukan sekolah dh abis minggu lepas..kalau x..adddooii..animated,giflagi laaa..huhu..ape pom...nak tak nak kne lalui jugak..tu smua cabaran dlm hidup kan?? sabo je le CHe MaH ye..animated,gif~

~ Pas ni nak kne study utk SPP lak..wlaupom ade ssetengah org anggap temuduga tu je..gif,avatar,animated,emotiontp CHe MaH anggapnye mcm tau..susah nk dikopek..tp manis jika dapat merasai isinya yg manis dan berlemak..hehe..nak lalui temuduga tu bg CHe MaH susah jgk..tapi bile LULUS manisnye ALLAH sahaje yg tau..hehe..insyaAllah..gif,avatar,animatedCHe MaH nk study btol2 n buat yg trbaik punyeeee...doa2kan lah CHe MaH berjaya ye korang..hehe..sayang u olzz..gif,avatar,animated~

SEE YOU AGAIN..TATA animated,gif..please pray for me k guys..animated,gifhehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi