Daisypath Graduation tickers

Sunday, June 19, 2011

HAPPY HERO'S DAY

~ SALAM..di kesempatan ini,CHe MaH nak ucapkan SELAMAT HARI ABAH utk ABAHku tersayang..ABDULLAH BIN CHE ISA atau lebih dikenali sebagai CHE HAMID CHE ISA..hehe..~

DIALAH ABAH YANG SPORTING..hehegif,avatar,animated,emotion

DIALAH ABAH YANG GARANG DAN TEGAS...tapi HATINYA LEMBUT..hehegif,avatar,animated

 DIALAH ABAH YANG COMEL DAN KELAKAR..hehegif,avatar,animated

DIALAH PENYUNTIK SEMANGATKU UNTUK TERUS BERJAYA..hehegif,avatar,animated
HANYA DOA YANG MAMPU KU BERIKAN UNTUKMU ABAH..huhu..animated,gif

Ya Allah..
Sesungguhnya aku bersyukur ke hadrat MU..
Kerana KAU telah mengurniakan aku..
Sebuah permata yang tak ternilai dalam hidupku..
Dialah HERO ku..
Dialah sumber inspirasi dalam hidupku..
Sumber kejayaan dalam hidupku..
Dialah penyelamat hidupku di kala aku kesusahan..
Dialah penyeri hidupku di kala aku kegelapan..
Dialah penasihatku di kala aku terleka...
Dialah pengkritikku di kala aku kealpaan..
Dialah pembimbingku ke arah jalan MU..
Dialah penyempurna sgala keperluan hidupku..
Dialah seorang ayah yg terbaik dlm hidupku..gif,gif,avatar,avatar,animated,animated
Dialah penunjuk jalanku ke arah mencari keredaanMU..
Dialah sumber semangat dalam hidupku di kala aku lemah..
Di kala aku dihimpit pelbagai musibah..
Dialah yang menguatkan semangatku dan imanku..
Agar aku tak lupa kepadaMU YA ALLAH..
Agar aku tak lupa memohon segala-galanya kepadaMU..
Agar aku tak lupa beriman dengan sebaiknya kepadaMU..


YA ALLAH..
Sesungguhnya..
Aku tahu aku tak mampu jadi anak  yang terbaik buatnya..
Sebagaimana dia telah menjadikan dirinya terbaik dalam hidup ku dan anak2nya..
Hanya Kau sahaja YA ALLAH yg dapat membalas sgala kemuliaannya..
Kau rahmatilah abahku tidak kira dimana dia berada..
Kau berilah dia kebahagiaan di dunia dan akhirat..
Bersama isteri nya yang tersayang iaitu UMMI ku..animated,gif
Semoga dia sentiasa dipanjangkan umur dan dipermudahkan segala rezeki serta urusan hidup..

YA ALLAH..
Kau berilah perlindungan kepada ABAH dan seluruh ahli keluargaku yang lain..
Lindungilah ABAH dan kami semua dari segala mala petaka, bala bencana dan segala kejahatan makhluk2MU di dunia ini..
Semoga KAU sentiasa merahmati dan memberkati ABAH..
amin..ya rabbal alamin..

gif,avatar,animated
i lOve u abah

animated,gif
animated,gif
gif,avatar,animated

~ Kepada yang masih lagi punya ABAH, AYAH, PAPA, WALID, ABI, BAK, BABA..dan ape pom gelarannya..INGATLAH..hargailah DIA selagi DIA masih ada di dunia ini..SIAPALAH KITA TANPA DIA?? marilah kita same2 hayati pengorbanannya selama DIA membesarkan kita, 
mendidik kita, 
membimbing kita, 
memberi kita sepenuh kasih sayang, 
menyekolahkan kita, 
menyediakan segala keperluan hidup kita 
dan mendidik kita menjadi seseorang yang berguna dalam masyarakat..
dan segalanya DIA cuba sediakan yang terbaik..DIA cuba menyempurnakan segala kekurangan kita sebagai anaknya walaupom sememangnya DIA hanya manusia biasa..yang punyai kelemahan dan kekurangan di sana sini..NAMUN..DIA tidak akan menunjukkan kelemahannya itu demi meneruskan kehidupan yang lebih baik utk anak2 dan keluarganya..~

~Walaupom CHe MAH tahu..ade sesetengah DIA yang bergelar ayah itu adakalanya seorang yang JAHAT, BURUK, TAK BERMORAL atau sewaktu dengannye di pandangan seseorang yg bergelar ANAK...NAMUN..sebagai anak, DIA tetap ayahmu..DIA tetap bapa kandungmu..DIA tetap seseorang yang digelar AYAH..ANAK2 lah yg perlu sentiasa mendoakan DIA agar DIA kembali ke jalan ALLAH..itu lah yg paling penting..smoga ALLAH merahmati DIA walau sejahat mane pom sikapnye..Biar lah ALLAH yang memberi petunjuk kepada DIA..insyaALLAH..amin ya rabbal alamin..~
TATA ~animated,gif

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi