Wednesday, August 10, 2011

Hitan pom hitam lah...janji ade..

~ Salam smua..terima kasih krn sudi bace entri2 CHe MaH sbelum ni..ade ke??gif,avatar,animated,emotionntah..trpulanglah..CHe MaH ingin brkongsi ssuatu dgn pembaca2 blog CHe MaH..rs sgt2 gembira kalau ade yg sudi membaca..hehe..animated,gif~

~animated,gifSeperti sabda Rasulullah saw..Dari Abu Hurairah r.a,
"Barangsiapa yang beriman kepada Allah dan hari akhir hendaklah berkata yang baik ataupun diam…animated,gif”     (Mutafaqun Alaih)

~Oleh itu berfikirlah sebelum berkata-kata dan bertindak..kerana boleh jadi apa yang kita rasakan baik itu, tidak semestinya baik. Dan apa yang kita rasakan tidak baik itu, tidak semestinya tidak baik..dan apa yg kita suka itu tak semestinya baik untuk kita..dan apa yg kita tak suka tu tak semestinya buruk untuk kita..animated,gif~
~ HITAM POM HITAM LA..APE NAK BUAT..MUNGKIN DAH TAKDIR UNTUK DIRIKU..animated,gif~


HITAM??
APESAL NGA HITAM??
SIAPA HITAM?
 APA TU HITAM???....gif,avatar,animatedJENG JENG JENG...animated,animated,gif,gif,avatar,emotion,danceNI HAAA...TADAA..gif,avatar,animated
~ Ari tu tempah yg ini..huhu..animated,animated,gif,gif,avatar,emotion,dance

~ Tapi yg ni..5 bulan lagi baru dapat...aduiyaaiiiiiii...animated,gifhuhu..penat je tunggu..animated,gifkalau tahu lambat lagi, awai2 lagi CHe MaH amik kaler hitam...huhuhu..xdela tunggu lame2..xpela..redha je..hehee..peace..(^_-)Ygif,gif,avatar,avatar,animated,animated~



~ Walaupom xsuke sgt kaler hitam, CHe MaH brsyukur sgt2 kalau dapat jgk..insyaAllah bulan 9 atau 10..hehe..leh la merasa kete ni..syukur sgt2..gif,avatar,animatedTHANK YOU ALLAH!!..smoga smuanye brjalan dgn lancar...insyaALLAH..animated,gif~



~ kalau nak tahu lebih lanjut pasal MYVI ELEGANCE ni..leh layari laman sesawang ni..
arenakereta.com

 ~gif,avatar,animated smoga apa yg diperoleh hari ini dan akn datang sntiasa disyukuri dan dihargai sebaiknye..kerana mungkin esok atau bile2 je smua tu akn ditarik balik dgn cara tersendiri jika tidak brsyukur dgn nikmat yg ALLAH kurniakan..ssungguhnye sgala yg ada di dunia ini hanyalah HAK  MILIK ABADI ALLAH S.W.T..same2 kita ingat-mengingatkan...ingatan utk CHe MaH sndiri jgk...hehe...gif,avatar,animated~


~~SELAMAT BERBUKA PUASA DAN SELAMAT BERSAHUR~~
TATA..animated,gif

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi