Daisypath Graduation tickers

Tuesday, October 28, 2014

Hasif Arsyad 2 months old (CMHA ParT 5)


Doaku untuk anakku

" Ya Allah peliharalah anak ini selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah dia dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezekinya.
Ya Allah jadikanlah dia sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umurnya, sihatkanlah badannya, dan baikkanlah akhlaknya, fasihkanlah lisannya, baguskanlah suaranya untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."

As salam..Alhamdulillah..28 Oktober 2014 genap umur Arsyad 2 bulan..sekarang ni Arsyad dh pandai ajak borak..pandai senyum lebar..dh pndai pusing kanan dan kiri..dh pndai mengiring dgn bantuan mama..hehe..









Semoga anak mama papa ni terus sihat membesar k..nnt mama belikan mainan byk2 utk Arsyad supaya nnt sel-sel otak Arsyad sentiasa berhubung k..insyaAllah..mama tolong semampu yg mungkin nk bg Arsyad jd anak yg cerdik dan aktif..

Arsyad 2 bulan

BERAT : 5,28 kg
PANJANG : 60.7 cm







ni aunties Arsyad la yg buat ni..ekekeke..I AM A BOY OKAY...hehe

Ok la TATA..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi