Sunday, October 9, 2011

Kem 1 Malaysia 2011 SKTB


~ Salam 1 Malaysia..hehe..CHe MaH baru balik dr Kem 1 Malaysia yg dianjurkan oleh pihak skolah pd 8 hingga 9 Okt 2011 ni..fuhhh penattt..wlaupom 2 hari 1 malam..penat melayan karenah dan ragam murid-murid tahap 2 Sk Tanjong Belanja ni haaaa..macam2 la deme2 ni..huhu..animated,gif~




~ Ni nak ceghite lagi ni...semalam waktu deme2 ni nak tido..punyela susah..adoiiiyaiii...stiap sorg murid, adela dlm 3-4 kali sorg p kencing...banyak bebenor deme2 ni minum air smpai byk kali p kencing...gif,avatar,animated,emotionxtau la btoi ke tak..gif,avatar,animated,emotionnk boleh ke tido tu punyela susah..gif,avatar,animatedCHe MaH dan cikgu ganti, Kak Asnor la yg temankan deme2 ni..animated,gifadoiii penatla jugak sbb turun naik tangga..tandasnye kt bawah..deme2 ni tido dlm kelas sbb khemah yg didirikan kt padang muat tuk murid laki je.. ish ish ish..sabooo je leeee...animated,gifpukul 2 pagi baru leh tido..ms tu ngantok yg amat smbil duk jaga deme2 ni animated,gif..yg murid laki lak tibe2 kene tido kt dlm kelas jugak sbb khemah nye masuk air..ujan malam tu..huhu..nak kene awasi prangai murid laki lak..cikgu2 laki sibuk dum main karom..huhu...murid-murid laki nampaknye gatai gatai blake...nk intai2 murid perempuan...eee...sabo je le...animated,gifnak je CHe MaH taekwando murid laki yg gatai tu..animated,gifgatai bebenornyeanimated,gif...xpadan dgn umoq...huhu...mcm2 yg brlaku mlm tu...biarlah rahsia..huhu..animated,gifnasibla jadi cikgu bujang ni..huhu..ni yg xnak tunggu lame2 ni..animated,gifrase nk kawen cepat2 la pulak..animated,gifhuhu..agaknye thn dpn pom CHe MaH kene lagi kot jd "Mak Guard skolah"..animated,gifyela..xtau lg nk kawen bile..huhu..~

~ Walaupom penat dan susah dan tido tak cukup dan bla bla bla bla...animated,gifCHe MaH rase gembira jugak sbb dapat pengalaman nigif,avatar,animated..mmg la murid-murid prangainye cmtu, mcm2 ragamnye..diorg kan masih kanak2..huhu..kene la trime knyataan...ape pom CHe MaH hepi sbb dpt pluang cmni jage diorg dan layan smua karenah diorg..gif,avatar,animatedhehe..kdg2 ade jugak yg ragam diorg ni leh buat CHe MaH gelak...gif,avatar,animatedhahaha..stiap cabaran yg kite hadapi tu ade hikmahnye..gif,avatar,animatedtrimelah dgn hati yg trbuka...hehe..insyaAllah...~


ni lak murid bimbingan Che Mah..THE WARRIORS



~ Pada malam kebudayaan, mereka buat prsembahan pentomin..hehe..mule2 ingat nk buat dikir barat..tp diorg xtau lak ape itu dikir barat..emm..gif,avatar,animatednak tak nak kenelah tukar idea lain..last2 skali dapat idea drp murid jugak pasal teater..tp teater trlalu kompleks..sbb tu buat pentomin je senang..kalau ikutkan mmg la susah jgk..tapi nk buat cmne dh xde idea lain masa tu..trpaksalah go on je..huhu..CHe MaH sempat pikio tentang jalan cerita dan skrip pe smua ari last sbelom prkhemahan brmula...animated,giffuhhh...penat woooo...animated,gifdlm mase yg singkat nk kne pikio smua benda...skrip, watak, prop, pakaian kostum dan mcm2...gif,avatar,animatedsmua CHe Mah buat sorg2..huhu...tensyen jugak la..ade 2 org lagi guru pembimbing..gif,avatar,animatedtapi diorg pom sibuk..tp ade jugak diorg tolong sikit2..hehe...animated,gifwalau bagaimanapom THE WARRIORS dh buat yg terbaik malam tu walaupom ade yg trsalah baca skrip dan kesilapan teknikal,...terima kasih ats kerjasama mengkeme-mengkeme smua..hehe..wlaupom penat,tgk prsembahan diorang smlam rs hilang penat CHe MaH melatih diorg..animated,gifrs lega sgt..hehe..biarlah wlaupom x smpurna mcm yg CHe MaH nakkan..tp bg CHe MaH diorg dah berusaha utk jadi yg terbaik..animated,gifhehe...gif,avatar,animated,emotionitu yg penting dan paling bagus...gif,avatar,animatedsmoga prsembahan diorg mlm tu mnjadi inspirasi tuk smua murid utk tidak malu menonjolkan bakat mereka dan memberi inspirasi tuk cikgu2 SKTB dalam persembahan murid pada masa akan datang...animated,gifhehe...insyAllah..~



~ THANK YOU ALLAH FOR THIS EXPERIENCE...animated,gifsmoga mnjadi inspirasi tuk smua..hehe..~

TATA..animated,gif

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi