Sunday, October 30, 2011

La Tahzan Hazimah..

~Salam...gif,avatar,animated,emotionari ni dan saat ni..animated,gifCHe MaH nk kongsi prasaan yg CHe MaH alami sekarang ni..dgn menulis kt blog ni,animated,gif mgkin sedikit sebanyak leh kurangkn emosi yg tidak baik yg ade dlm jiwa dan hati CHe MaH skrg..animated,gifdan hanya pada Allah jugalah tempat CHe MaH meluahkan sgala2nya..dan Allah S.W.T Maha Mengetahui sgala-galanya wlaupun kite sbgai hambaNya xckp atau tak luahkn skalipun..Allah S.W.T Mengetahui stiap ape yg berlaku, yang dah berlaku dan yg bakal berlaku...kerana ALLAH MAHA BERKUASA LAGI MAHA PERKASA...ALLAHUAKHBAR!!! ~






Ya Allah Ya A'lim..
Hati ini..
jiwa ini..
emosi ini..
perasaan ini..
tidak dapat diluahkan hanya dengan kata-kata..
sekeras-keras hati wanita..
air mata jua yg dititiskan..animated,gif

Ya Allah Ya Baari..
Hati yang mana..
Jiwa yang mana...
Takkan pernah sakit..
jika kepercayaan dikhianatkan...
jika diri dipermainkan..
Jika segalanya telah disia-siakan..
animated,gif


Ya Allah Ya Mukmin...
setiap apa yg berlaku...
setiap ujian drpMU..
setiap musibah yg menimpaku..
aku redha...
aku pasrah...
aku berserah hanya padaMU..
aku berdosa padaMU Ya Allah..
ampunkan aku Ya Allah..Ya Rabbi..
animated,gif



Ya Allah..Ya Fattah..
Jika inilah yang terbaik untukku..
Aku terima segalanya..
Kirimkanlah semangat dan kekuatan kpdku..
Kuatkanlah imanku..
Teguhkanlah hatiku..
tunjukkanlah aku..
Jalan yang terbaik..
jalan yang Kau redhai..
Bantulah aku Ya Allah..
gif,avatar,animated


Ya Allah Ya Sami' Ya Bashir..
Kau berikanlah aku petunjukMU..
Kau berilah aku hidayahMU..
Kau sahaja Ya Allah..
Yang Maha Mendengar lagi Maha Melihat..
segala yg brlaku padaku..
Aku serahkan hidup dan matiku hanya padaMU..


Ya Allah Ya Waahid..
Tiada Tuhan melainkan Allah S.W.T..
Tiada yang lebih berkuasa melainkan Allah S.W.T..
Tiada yang lebih hebat melainkan Allah S.W.T..





Kau kasihanilah aku..
Kau berilah aku..sinar kebahagiaan dan kekuatan..
Untuk aku meneruskan kehidupanku..
Untuk aku meneruskan amalan bekalanku..
Untuk aku meningkatkan keimananku pdMU..
Untuk aku persiapkan diri menjadi yg terbaik untukMU..



Ya Allah Ya Muqsith..
Setiap amalan ada pembalasannya..
ada ganjarannya..
ada pahalanya..
Kau Maha Adil..
Kau penentu segalanya..




~ Alhamdulillah...gif,avatar,animatedsetiap yg berlaku pd CHe MaH, CHe MaH bersyukur sgt2 krn smua tu mngajar CHe MaH erti kehidupan..animated,gifdalam khidupan kita xsemestinye kene gembira dan senang hati je kananimated,gif..adakalanya Allah nak uji sejauh mane kemampuan kita dan tahap keimanan kita pdNYA dgn diberikan ujian dan masalah..dan ingat setiap ujian tu ade pnyelesaiannya..cume kite je yg kne pikir dan selesaikan sndiri dgn bantuan Allah...dan kene ingat setiap UJIAN dan DUGAAN yng diberikan oleh Allah itu adalah salah satu tanda menunjukkan Allah menyayangi kita dan Allah memberikan kita sesuatu yg amat berharga dimana kita sndiri sedar atau tidak..laluilah hidup ini dgn hati yg penuh keredaan dan kepasrahan hanya pada Allah..ikhlaskan hati kita menerima sgala ujian dan dugaan yg diberikan oleh Allah..insyaAllah..Allah sntiasa brsama org2 yg sabar dan selalu berdoa padaNYA..gif,avatar,animatedsmoga sgala yg berlaku dan sgala2nya diberkati oleh Allah..smoga Allah sntiasa bersama kita iaitu seluruh ummat Islam yg beriman hanya pada Allah...insyaAllah..amin..~

TATA.. animated,gif

2 comments:

  1. jangan sedih la..
    aku kan ada..
    moo ni,, time aku sedih moo sedih jugok.
    ish3 :)

    ReplyDelete
  2. tq my dear sis..huhu..aku tau aku tak keseorangan sbb aku ade sbuah kluarga yg terbaik utk aku..thank you Allah!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi