Friday, November 18, 2011

4 TaHuN ASaNMaH

~ SaLam..entri ari ni istimewa tuk kwn rapat CHe MaH merangkap teman baik CM..teman suka dan duka CM slama ni...MY SOUL MATE la lebih kurang..hehe..atau lebih komersialnye dgn panggilan "Cik Abg"..hehe...kami dh 4 thn brkwn dan brkenal-kenalan dgn lebih akrab..hehe...ari ni genaplah ulangtahun perkenalan kami slama 4 tahun..lame tuuuu...stiap kali nk hmpir dgn hari ulangtahun kami, mesti ade ujian yg menanti...mcm2 benda tak elok yg akan brlaku...ade je perkara2 yg boleh memutuskan hubungan silaturrahim antara kami..namun..mungkin jodoh kami kuat kot...mungkinlah kalau ade jodoh, xkemana gunung yg dikejar..pergi atau lari ke seluruh pelusuk dunia pom, kalau dah jodoh, tetap brtemu jua..kami tempuhi ujian dan dugaan tu dgn jayanye..masing2 nak prtahankan hubungan yg telah dibina ini..jika dah ketentuan dan takdir Allah S.W.T..terimalah dgn hati terbuka..~

  
to my love..HASSAN ADLI BIN HAIDZIR...



ABANG...

Terima kasih kerana selama ini banyak memberi SEMANGAT kepada CM dalam meneruskan kehidupan ini..animated,gif

Terima kasih kerana bnyk BERSABAR dengan perangai dan sikap kebudak-budakan CM..huhu animated,gif

Terima kasih kerana memBAHAGIAkan dan mengGEMBIRAkan CM dikala CM dalam kesedihan dan mghadapi kerumitan dalam hidup..animated,gif


ABANG...

Maafkan CM atas segala sikap dan perangai yg ntah pape yg mengguris hati dan perasaanmu..animated,gif

Maafkan CM jika CM pernah menyusahkan hidup dan membebankan dirimu...gif,avatar,animated

Maafkan CM atas segala kekurangan yg ada dlm diri CM..gif,avatar,animated,emotion



ABANG...



~ Semoga hubungan ini diikat dgn ikatan pertunangan dan ikatan suci perkahwinan pada suatu masa nantigif,avatar,animated  jika antara kita ada jodoh dan telah ditakdirkan oleh ALLAH S.W.T..kita hanya mampu berdoa yg terbaik dalam hubungan ini..tapi hanya Allah yg menentukannya...animated,gifsame2 kita berserah dan berdoalah selalu pada Allah mudah-mudahan dipermudahkan sgala urusan dan kekalkan hubungan ini hingga akhir hayat..insyaAllah..aminn...gif,avatar,animated~

Abg dan cyg selamanye..ASANMAH FOREVER

 TATA animated,gif

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi