Wednesday, November 9, 2011

LoVe ReUniTeD


~Salam..pekabor smua readers yg sntiasa sudi menjengah blog CHe MaH yg xseberapa ni??..hehe..harap2 pas raye korban ari tu, smuanye sihat2 la ye..lupe nk ucap SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA kpd smua..animated,gifhehe...ye la busy memnjang je..minggu ni sekolah lak nk buat hari anugerah..tu yg sibuk je..tmbah2 CHe MaH balik kmpung minggu lepas xdpt nk on9 dgn laju..animated,gifhuhu..~

~hmmm  mesti ade yg trtanye2 mata sape kt atas tu..hihi..BIARLAH RAHSIA..hehe..animated,gifCinta kembali bertaut stelah plbagai rintangan dn ujian ditempuh beberapa ari yg lepas..sbb tu entri2 CHe MaH ari tu berbaur sedih semacam je kan..hehehe...yela..tambah2 dah nk hmpir 4 thn brhubung..hehe..kisah cinta kami mmg pelik..gif,avatar,animated,emotionpelik ke??gif,avatar,animatedrasenye xde org yg brcinta mcm kami..kami bercinta dlm handphone..huhu..jarak yg memisahkan xmnjadi halangan pom..alhmdulillah dgn jarak yg jauh tu la kami xpernah keluar dating berduaan..elak drp zina dan mksiat la kan..huhu..biarlah org nk ckp ape pom..CHe MaH xkisah..yg penting CHe MaH tahu batas2 prgaulan dlm Islam..biarlah cik pakwe xsesempurna mcm lelaki yg org lain idamkan...yg penting CHe MaH kenal dia sape...die cmne..kite nak yg smpurna tu kite dh sempurna ke utk si dia?? kene pikio jgk tu..animated,gif~


~ Alhamdulillah...CHe MaH masih lagi setia mnjadi teman baiknye..dan si die pom same..kesetiaan, kejujuran dan ketulusan tu penting dlm sesuatu hubungan..kdg2 ade sedikit perselisihan faham tu kne selesaikan scepat mungkin dan dgn keadaan yg tenang...huhuhu..klu dlm keadaan marah, mulelah dipengaruhi dgn mcm2 anasir2 yg jahat...huhu...spnjng mengekalkan hubungan kami ni, mcm2 prkara kami tempuhi dan pelajari..huhu..insyaAllah kalau diizinkan Allah..kami akan bertunang..gif,avatar,animatedmungkin thn depan..doa2kan ye..kalau ikutkan mmg nk prcepatkan prtunangan dn prkahwinan tu..benda yg baik dan digalakkan dlm Islam kan..hehe..gif,avatar,animatedCHe MaH pom kalau diikutkn mmg xnak lame2 brcinta, gif,avatar,animatedkan baik kawen je cepat2..huhu..gif,avatar,animatedtp nk buat cmne..nk kawen pom kne jage smua hati dan perasaaan org di sekeliling kita..prsiapan knelah lengkap..gif,avatar,animated,emotionxkan nk kawen main hentam je..prsiapan perlulah rapi dan teratur dulu, kne tnye prsetujuan ibu bapa pe smua dulu..xleh ikut kehendak kite smata-mata..mmg kita yg nak kawen..tp kan lebih baik kite berkahwin dlm keadaan dn suasana yg smua org di sekeliling kite senang hati dan gembira..animated,gifalangkah indahnye mcm tuanimated,gif..huhu..tp nak buat cmne..mgkin belum tibe masenye yg ssuai..gif,avatar,animated,emotionperlu difikirkan jugak..hmmm...huhuhu..~

sekadar gambar hiasan..bukan kami ni ye..

ni pom same..it's not us..cume sekadar hiasan


~Semoga hubungan kami dipermudahkan dan diberkati oleh Allah..smoga kami dapat disatukan dgn lafaz ijab dan kabul  dan ikatan suci perkahwinan..animated,gifKITA MANUSIA HANYA MERANCANG, NAMUN ALLAH S.W.T JUGA YANG MENENTUKAN...ape pom serahkan sgala urusan hidup kite hnya pada Allah kerana Allah shj yg tahu ape yg terbaik utk kite..mungkin kalau CHe MaH xditakdirkan bersama si die, CHe MaH redha dgn smua tu..gif,avatar,animatedhati dan jiwa ni dh bersedia dgn smua ketentuan Allahgif,avatar,animated...jika si die la yg dijadikan yg terbaik drp Allah utk CHe MaH..CHe MaH terime dgn hati yg redha jugak..jadilah hamba Allah yg sntiasa redha dgn sgala QADA' DAN QADAR ALLAH..insyaAllah..Allah sntiasa brsama kita..kita hanya mampu berusaha, tetapi keputusan atau ketentuannya Allah shj yg tetapkan...kita hanya mampu berdoa, namun Allah jua yg memakbulkannye..animated,gifsmoga kami disatukan dgn ikatan suci prkahwinan suatu hari nanti...INSYAALLAH..animated,gifdoa2kan untuk CHe MaH ye smua..terima kasih...animated,gifhehe..~

TATA animated,gif

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi