Sunday, November 20, 2011

AzaM TaHuN BaRu


~SaLaM semua readers..khabore smua??harap2 smuanye sihat2 dan dirahmati Allah selalu..yela..skrg kan musim org demam..animated,gifkpd yg demam tu, smoga cepat2 lah smbuh ye..CHe MaH alhamdulillah masih diberi kesihatan yg baik dan moga2 diberkati oleh Allah..kalau tgk tajuk entri, msti smua dh tahu ape yg CM nk crite kt sini kan? kan?kan?..animated,gifari ni CM teringin nk post pasal AZAM TAHUN BARU wlaupun tahun 2012 bakal tiba dlm sebulan lebeh lagi..animated,gifsaje je nk post awal2 sbb nnt kalau dah CM balik umah, internet not disabled...huhu..dlm sbulan gak la CM xdpt nk update belog ni..tp brgantung jgk, kalau ade kemudahan leh la CM update dlm bulan Disember nnt..mudah-mudahan..huhu..~


~ animated,gifTAHUN BARU yg bakal tiba bakal menjadi titik permulaan bagi org2 yang merancang AZAM BARU dalam hidupnya..org yg bermatlamat dan mempunyai AZAM adalah org yg ada hala tuju dalam hidupnya dan sentiasa memuhasabah dirinya..gif,avatar,animateditu adalah salah satu penghargaan utk diri sendiri kerana kita telah menetapkan sesuatu yg terbaik tuk menjadikan diri kita lebih baik pada masa akan datang..insyaAllah...gif,avatar,animatedsemoga azam yang ditetapkan itu dapat dicapai dengan sbaik mungkin...tapi...


~So??azam korang yg lepas2 dah setel ke??CM punye azam tahun lepas ada jugak yg tak setel..So mcamana?? Jadi, korang bawakan lah azam yg tak setel2 tu ke thn depan..hehe..tu pun kalau azam yg tak setel tu tak luput tarikhnye..hehe..faham2 jela ye..yela..animated,gifade azam yg kita buat tu brgantung pada keadaan kan..kalau dh keadaan tak mengizinkan nak buat cmne..gif,avatar,animatedtinggalkan lah azam yg lepas yang tak setel tu..selagi kita mampu untuk setelkan azam yang tak setel tu, teruskanlah menyetelkannya..ayat ape ni..huhu..~

 ~ animated,gifAZAM TAHUN BARU yang dirancang dan ditetapkan tu seboleh-bolehnya biarlah menjadi pendorong yg terbaik gif,avatar,animated,emotion kepada kita dalam meneruskan kehidupan dengan sebaik mungkin..gif,avatar,animateddan juga menjadi pendorong dan panduan kepada kita dalam melakukan tindakan dan usaha ke arah menjadi seorang yang lebih baik pada masa akan datang...gif,avatar,animateditulah pentingnye seseorang itu mempunyai AZAM dalam hidupnya..bagi CM, setiap orang perlu mempunyai AZAM dalam hidupnya barulah hidup kita lebih bermakna dan diberi penghargaan kepada diri sendiri jika smua AZAM dapat dicapai dgn jayanya..animated,gif~





~ CM ngah merancang pe AZAM CM utk tahun 2012..hehe...mungkin akan dinyatakan kt sini atau mungkin tak..hehe..tengoklah cmne nnt..animated,gifkadang2 rase malu animated,gif gak nk bagitahu org tentang smua AZAM TAHUN BARU kita.....cukuplah beberapa AZAM yeng tertentu je tuk diberitahu..AZAM kita tu menjadi rahsia kita ..hanya kita je yang tahu apa yang perlu kita lakukan  sehabis baik dalam hidup kita..gif,avatar,animatedtapi kita sendiri kena pastikan smua AZAM tu tercapai..kene lebihkan usaha lagi utk menjadi orang lebih baik pada masa akan datang ye..animated,gifsmoga sgala AZAM dan MATLAMAT DALAM HIDUP kita smua dipermudahkan oleh ALLAH S.W.T..INSYAALLAH..AMIN..gif,avatar,animated~

TATA  animated,gif

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi