Wednesday, March 14, 2012

HerBaLiFe NuTRiSi LenGKaP


~ As salam..ari ni CM nak kongsi satu lagi khasiat pemakanan yg CM amalkan skrg ialah produk Herbalife..Photobucketproduk kesihatan ini sebenarnya adik CM yg amalkan dulu kerana masalah kegemukan yg di alami sejak brkurun lamanye..hahaha..setelah pelbagai usaha telah dilakukan oleh umi dan abah CM, akhirnya adik CM, haziyah abdullah berjaya menurunkan berat badannya dr 154 kg hingga 89 kg(sekarang la)...mungkin beratnya akan berkurang dr semasa ke semasa lg lepas ni..TAHNIAH YAH..sempena bevday die baru2 ni stelah 19 thn hadapi dugaan mnjadi insan yg bulat..Photobucketakhirnya stelah umurnya 21 inilah hasilnya....

sebelum mencuba PRODUK HERBALIFE...beratnya 154kg..

selepas 11 bulan..lebih kurang...

TADAAAAAADa Daaam






















selepas menggunakan PRODUK HERBALIFE...beratnya 89kg dan ke bawah..(mungkin akan turun lg pasni,.)



PhotobucketWah...Photobucketrase teruja ingin mencuba jugak..huhu..CM cuba produk ni bukan semata-mata nak kurus tapi nk pulihkan masalah jerawat yg CM alami..*sigh*kulit yang trlalu sensitif dgn makanan laut..huhu..Tsssssdh mcm2 CM cuba namun hasilnya kurang mberangsangkan..jadi tak salah kita usaha lagi mencuba produk lain asalkan kita brhati-hati memilih produk itu..bukan sekadar memilih malah teliti dulu kesan dan akibatnya..Thumb UpinsyaAllah selamat..Hi Hihehe..jom kite baca tentang kebaikan produk HERBALIFE ni..TERBAEKKKKKDouble Thumbs Up, Super Good...terima kasih HERBALIFE..Selfish Proud Thankscekidaut..~

HERBALIFE terbahagi kepada 2 produk iaitu produk kesihatan nutrisi dalaman dan produk nutrisi luaran (penjagaan kulit, rambut dan badan).
 
Nutrisi dalaman@ Inner nutrision



Formula 1 Nuritional Shake Mix


  • Nutrisi Selular yang merupakan makanan seimbang.
  • Hanya mengandungi 90-250 kalori setiap hidangan.
  • Mengandungi 55 nutrien penting, 18 asid amino, Fibre, Serat dan Herba. Kesemua nutrien penting yang diperlukan oleh badan.
  • 9 g protein dan serat yang membantu menyokong pengurusan berat badan.
  • 0 kolestrol, 0 lemak trans.
  • Mempunyai 5 perisa yang enak.
  • Memberikan khasiat, rasa kenyang dan tenaga dengan nutrisi selular.


Formula 3 Blended Soy and Whey Protein Powder

  • 5% gram protien tanpa lemak setiap sudu
  • Menghalang rasa lapar
  • Membantu meningkatkan aktiviti antioksidan & vitamin
  • Pycnogenol menyokong pengeluaran tenaga selular, fungsi vaskular dan sistem immiun
  • Botani, nutrien dan antioksidan mujarab yang terpilih
  • Membantu mengurangkan berat badan dengan cepat
  • Mengelakkan fenomena yo-yo dalam penurunan berat badan 
  • tanpa lemak dan kolesterol
  • kalori yang minimal
  • keperluan protein harian yang mencukupi untuk membina dan mengekalkan otot yang sihat
  • Dicampur dalam air yang sejuk
  • Jangan campur ke dalam air yang PANAS kerana ia boleh menghancurkan nilai nutrisi

    Tea Mix - Lemon and Hibiscus

    • Menyegarkan dan memberikan tenaga.
    • Mempercepatkan pembakaran kalori dan lemak.
    • Meningkatkan tenaga.
    • Mengurangkan selera makan.
    • Anti-Oksidan yang semulajadi.
    • Menjalankan Detoxifikasi ( pencucian dalam tubuh ) secara semulajadi.
    •  alternatif kepada kopi dan teh
    • SANGAT BAIK untuk fokus ( syorkan pada pelajar2 terutamanya)
    • Mengurangkan risiko mendapat penyakit, kanser dan ulser.

      ~ actually..ade lg produk nutirisi dalaman yg lain..cume yg ni CM nk kongsi yg basic jela..yg adik CM dan CM minum dan guna jePhotobucket..produk yg lain tu leh je guna dan cuba..brgntung pd individu masing2..hehe..~

      ~ setiap yang berlaku tu atas izin Allah jua..Nerdykita sbagai hambanya perlu berusaha selagi mampu dan tawakal hnya pd Allah kerana dengan izin Allah sahaja segala apa yg kita usahakan akan berjaya walaupun hebat macamana pom sesuatu itu untuk memberi penawar kepada kita..hanya pada Allah kita memohon segala-galanya..smoga segala kesulitan dan kerumitan dapat diatasi dengan mudah..insyaAllah..Photobucket~

      sumber :
    • nurul-azlen  
    • roxyzai
    • http://www.herbalifeww.com/my/ 
    • myh3rbalif3   
    • tipsdietcepat 
    • http://herbalife2u.wetpaint.com/ 
    • jurnalnutrisi 
    • badansehat 
    • myhealthylife 
    • addaoutlet 

    PhotobucketTATA

    No comments:

    Post a Comment

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi

    SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi