Saturday, April 28, 2012

ChoRaL SpeaKinG ComPetiTioN DisTricT LeVeL 2012

~ As salam..hai semua readers yg sudi bace blog CM..thanks a lot guys..CM nk kongsi pengalaman yg CM dapat sepanjang 25 April baru2 ni..hehe..CM dan guru2 pengiring yg lain mengiringi seramai 32 org murid Choral Speaking SKTB ke SK Seri Cempaka..ni la pertama kali CM mengiringi murid2 ke prtandingan Choral Speaking peringkat daerah..hehe..rs teruja jugak sbb dpt tengok bakat murid2 skolah lain mnyampain prsembahan mereka..hehe..jom kite tengok gambar2 dan video semasa kejadian..CEKIDAUTTT..~





wakil PKG Parit jugak ni..


Tempat kedua...tak kurang hebatnye jugak..hehe



Johan



tuan rumah ni dapat tempat ketiga..

ni la pasukan SKTB..diorg ni murid2 tahun 4 dan 5..ni adalah pengalaman pertama buat diorg sbb tu diorg xbegitu mantap sgt..lagipom cikgu yg melatih hanye seorg je..(no komen..kalu komen, cmtu jugak la..)

Ni wakil PPD Perak Tengah dtg utk rasmikan majlis penutup..
~Akhirnya..SK Dato' Sagor yg berjaya mnjadi johan dan mewakili daerah ke peringkat negeri nanti..mmg CM tak nafikan persembahan mereka cukup mantap..tahniah kpd guru2 yg melatih murid2 shingga berjaya mnyampaikan persembahan dgn baik sekali..lagipon sekolah diorg ni sekolah besar..nk banding nga sekolah CM yg xdela besar sgt..jd pemilihan murid2 pom terhad la..trpaksa pilih je murid2 mane yg ade je utk cukupkan syarat 30-35 org murid..ape pom..ini pengalaman pertama utk mereka..insyaAllah tahun depan SKTB perlu lebih gigih buat latihan dan perkembangkan idea dan mantapkan persembahan lagi..insyaAllah...amin..jom kita tgk persembahan juara Choral Speaking..SK DATO' SAGOR..hehe..sorry tak berape clear sgt..janji ade..hehe..~






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi