Sunday, April 29, 2012

MahRaJaN KeSeNiaN IsLaM PKG Parit 2012

~ As salam semua..pada 25 April yg lepas..murid2 SKTB mnyertai Mahrajan Kesenian Islam peringkat zon Parit..alhmdulillah mereka dapat buat persembahan yg baik pd hari tu dan mendapat tempat ketiga..walaupun xdpt ke peringkat daerah, CM rs prsembahan mereka dh bagus cume perlu bykkan latihan lg..hehe..CM ade jgk lah latih diorg sket2..tp xdela spenuhnye..hehe..jd pengkritik je la..mane yg tak betul n tak mantap, Cm betulkan n bagi idea2 sket2..hehe...jom tengok gambar n video di tempat kejadian...hehe~




pasukan nasyid dan peserta pertandingan tulisan khat n jawi..

~ Tahniah buat peserta pertandingan tulisan khat dan jawi iaitu izzat haziq dan sarah nadhirah brjaya ke peringkat daerah kerana merangkul JOHAN..hehe...tahniah skali lg..hehe..~





pasukan yg menang tempat kedua..





Johan Nasyid peringkat zon parit..

~ Jom tengok video nasyid diorang ye..sori la tak berape clear sgt..amik video pom kelam kabut...huhu..asal ade je la..huhu..~

Ni naib johan...hehe




 Ni la johan nasyid pkg parit 2012..hehe..tak sempat nak amik penuh..huhu..

~Semoga pengalaman hari ini menjadi panduan dan inspirasi utk kejayan masa akan datang..insyaAllah..~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi