Tuesday, February 26, 2013

Kad KaWeN IDaMaN

5 BULAN SEBELUM HARI BAHAGIA.. photo 608113.gif

As salam semua..ari ni CM nk ceghite ttg kad kawen idaman CM..hihi..
manyakkkkkk la jugak idamannye..
tapi ape nk buat nak tak nak kne pilih yg terbaik dan yg berkenan dihati..hihi
kad kawen pilihan CM semestinye yang jenis yang kreatif dan unik..
saje nk puaskan hati sndiri..
sekali seumur hidup kan..in sya Allah..
walaupom ade org ckp..
" alaa..buat kad yg biase2 je la..lame2 org buang jgk.." 
"alaa..kad cantik cmne pom, kalu org xleh dtg, xdtg jgk.."

bagi CM, lantaklah org nk ckp ape pom..
ade ke CM gune duit diorg nk buat kad kawen CM..
so, pedulik kan kata2 org..
walaupom xde pom org ckp cmtu terang2 dpn CM..
mgkin org leh ckp2 belakang..hehe...
CM xkisah pom..
yg penting CM suke, berkenan, dan cantik serta kreatif di mata CM dan En Tunang..
sebenarnye kad idaman kami ni ade sentimental value tau..
so, kami nak brkongsi la dgn sesiapa yg sudi nk trime dan faham nilai sentimental kad tu nnt..hihi..

So, jom kte tgk jenis2 kad yang sgt kreatif dan unik..hihi..
















Ok..kad mane agaknye yg CM pilih..hihi..(kad yg dipilih xde pom dlm senarai kt atas..hihi)
so kad ini lah pilihan kami..

Jeng 


Jeng 


Jeng
















Akhirnye..kami dah pilih kad kawen kami berbentuk handset..hihi..

actually,why we choose this kind of card??

because...

Our Love Story Was Begin From The Handset..(yes..this is true..)

so, kami nak umumkan hari bahagia kami pom dengan menggunakan kad berbntuk handset..hihi
sweet tak..kikikiki

tapi, harga kad pom agak2 la jgk kan..
mgkin xdela smpai berhengget2..
CM budget kad kawen ni dalam 50 sen ke bawah je..
harga kad sebenarnye brgntung jgk pd jenis kertas kad tu dan saiz kad..
bkn bergntung pd design 100 %..

In sya Allah, CM ingat nk gune khidmat femili sndiri je iaitu abg ipar CM dan kakak CM
 arap2 diorg dpt tolong CM hasilkan kad ni..
kalau x harapkan femili sndiri, nk harapkan sape lg kan..
kalau boleh baik la harapkan femili sndiri dulu..
melainkan dh xde sape nk tolong..
barulah mntk tolong org lain...hehe..

semoga segalanye brjalan dgn lancar..amin ya rabb..

Sumber inspirasi gambar : Google

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi