Sunday, March 10, 2013

My WeDDing DReaMs

ADA 5 BULAN LAGI NAK KAWEN..hihihihi


As salam..post kali ni ttg Che Mah's Wedding Dreams..hehe
saje berangan jap..
sambil2 cuci mata tgk mane yg ssuai dgn penampilan CM mase kawen nnt..
gmbr2 kt bawah ni antara favaourite CM sbb CM suke tgk dan sedap mata memandang..hehe
sumbernye pom dh dinyatakan skali..
jgn marah ye empunya badan dlm gmbr2 tu..
sje je letak gmbr korang utk inspirasi prkahwinan CM nnt..
thanks a lot ye korang..
jom kte tgk gmbr2 yg comel2 kt bwh ni..


Sumber inspirasi drp ben heng's photos

cntik je warna putih ni kan..nmpak suci sgt.,hehe..sje je letak gmbr ni sbb cara pemakaian tudung nmpak ssuai dgn CM kot,.

gmbr ni sgt sejuk dipandang..xtau la knape..mgkin pilihan warna baju atau  make up pngantin sgt cntik..hehe..tudung pengntin pom cntik..nak jugak tudung cmni..huhu..tp sesuai ke utk CM??huhu

pepel..i loikeeee..hihi..tgk cara pemakaian mahkota tu ok jgk..

tudung pengntin yg ni lak ok jgk,,nmpak kemas n cntik je,.,tp xpasti lak ssuai atau tdk nga btk muka CM.,huhu


tudung pengntin sgt memikat kalbu..tp nk kena try dulu ssuai x nga CM klu pakai cmni..hurmmm

sumber inspirasi drp norzian.yan
comelnye gmbr pngntin ni..bju pangntin ni pom da ssuai dgn tema akad nikah CM..ok gak klu pkai simple cmni je..hehe

yg ni lak nmpk cntik je mahkota yg dipakai..hehe..klu bleh CM xnk dedahkan bhgian dada..cukuplah pakai tudung yg mnutupi dada..malu la..hehe

cntik gak klu veil pjg mcm pengntin prempuan pakai tu..hehe


sumber inspirasi drp seindahwajahcreation

pemakaian tudung cmni pom ok gak..nmpak simple je..tp cantik..hehe

asalkan tutup dada..bru ase selesa sket..huhu









 sumber inspirasi drp joephoto77

suke tgk pasangan pengntin ni..same cntik same padan..hehe

berangan jd pngntin cmni..bestnye..

Kepada semua pengantin kt atas ni..SELAMAT PENGANTIN BARU..walaupon pengntin2 dh lame kawen atau dh beranak pinak dah kot..hehe..
gambar2 anda mnjadi inspirasi utk CM..hehe..thanks again..
doakan majlis CM pom mcm korang berjalan dgn lancar..in sya Allah..amin ya rabb..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi