Tuesday, May 1, 2012

SaBaR MeNunGGu SaaT ITu..



Ehem ehem..as salam...hihi..malu la plak nk cite..sje je kongsi kat sini.Photobucket.CM dah lame rancang nak tunang...Photobuckettahun lepas lg dah..dulu pom CM penah post pasal ni tahun lepas..engagement tp kita hanya merancang..namun Allah jua yang menentukan..sgala perancangan terpaksa ditangguhkan atas sebab2 yang tak dapat dielakkan..harap2 tahun ni jadila..Photobuckettak sabar nk tunggu saat itu..CM bukan ape, biarlah hubungan cinta selama ni dihubungkan dengan ikatan yg direstui dan diberkati..org cakap..benda yang baik ni tak elok ditangguh-tangguh..seeloknye perlu dipercepatkan supaya apa yg dirancang tu brjalan dengan lancarPhotobucket..insyaAllah..smuanye atas izin Allah jua..


Walaupun hanya ikatan pertunangan, sekurang-kurangnye kami ade hubungan yang diberkati namun batasan itu juga perlu dijaga..dan smoga kami selamat diijabkabulkan nanti...doa2kan CM nga Cik Abg CM ye..hehe

Sepanjang prcintaan jarak jauh antara kami yg sudah hampir 5 tahun ni..Photobucketmacam2 da CM dan cik abg CM alami..sampai ade satu tahap tu ade benda yg terjadi shingga hubungan kami hampir putus..tapi alhmdulillah mungkin ade jodoh antara kami..kami masih lagi kekal berhubung walaupun kami berjauhanPhotobucket..kadang2 jumpa pom 2 tahun sekali..1 thn sekali..huhu..tak pernah pom p dating berduaan mcm pasangan kapel yg lain..kadang2 kami jumpa pom bile mase cuti raye n waktu cuti sekolah..kalau waktu cuti raye, cik abg bwk femeli die jumpe femili CM..tu pom hanya sekali je..CM pom penah pegi umah cik abg CM sekali je..emm..lebih baik camtu kan drp brjumpa kerap kali..CM rase brsyukur jgk walaupun prcintaan CM dgn cik abg CM tak macam org lain..cinta kami pelik kan??hehe..pelik ker??hahaha..ape pom CM bertuah kerana dapat mengenali cik abg CMPhotobucket..dia seorang lelaki yang lain drp yg lain..CM tak pernah jumpa laki mcm die sebelum ni..yg penting keikhlasan hatinya mencintai CM dan kesungguhannye dalam menjaga hubungan kami..die cuba mnjadi yg terbaik utk CM..huhu..Photobucketharap2 CM dan die dapat bersatu dengan ikatan yang sah..ikatan suci pernikahan..insyaAllah

Namun, dlm pengharapan tu, CM redha andai tiada jodoh antara kami..Photobucketkerana CM tau jodoh dan segala2nya Allah yg tentukan..KITA HANYA MERANCANG TAPI ALLAH YANG MENENTUKAN..walaubagaimana pom kita perlu jugak berusaha sedaya upaya semoga apa yg dirancang itu menajdi kenyataan dan jgn sesekali lupa utk brdoa pd ALLAH,Photobucket smoga ALLAH makbulkan doa kami..huhu..

Semoga segala yang dirancang akan berjalan dengan lancar dan baik..dengan izin ALLAH jua, segala2nya akan berlaku selari dengan apa yang kita rancang..permudahkanlah Ya Allah segala urusan kami untuk mencari keredhaanMU..aminn..Photobucket

Tunggu post akan dtg pasal persiapan CM utk pertunangan ye..hehe..ok TATA

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi