Daisypath Graduation tickers

Saturday, August 16, 2014

3D/4D SCaN



Doaku untuk anakku

" Ya Allah peliharalah anak ini selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah dia dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezekinya.
Ya Allah jadikanlah dia sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umurnya, sihatkanlah badannya, dan baikkanlah akhlaknya, fasihkanlah lisannya, baguskanlah suaranya untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."


As salam semua..dah lame x update blog ni..huhu..al maklumlah perut dah sarat..tangan pom malas nak menaip..kene tgk mood pulak..kalau rase rajin baru la leh update..

Post kali ni CM nak kongsi pasal 3D/4D scan yg CM dan hubby buat utk our first baby baru2 ni,,hehe
sepatutnye dan sebaiknye nak buat scan 3D/4D ni mase baby dalam usia kandungan 30 minggu dan keatas..tapi mase tu baby CM dah 36 minggu..jadi kelihatannye keadaan baby dah sempit ruangnye utk bergerak..muka die pom die tutup..xdpt la nk nengoknye..huhu..

Tapi xpela..yg penting CM tahu keadaan baby okay dan tiada sebarang masalah..syukur Alhamdulillah..nampak jugak sket2 muke die yg chubby tu..hihi..cume x brape jelas la..kitorg saje je nak try scan tu utk our first baby..lagipom bayaran pom brpatutan..service kt klinik drp kaunter dan Doktor Nazri pom amat bagus..lenkali utk next baby boleh la p lagi kt sini...hehe..patutlah ramai org p KLINIK DR. NAZRI tu..hehe...Tadaaa..ni la hasil scannye..xbrape jelas tapi kami puas hati jugaklah drp xde langsung..huhu




Tu la baby kami..chubby kan pipi die..hihi..tapi xtau la betul ke idaknye..hehe..harap2 cmtu la..leh gigit2 nnt..hahaha..xsabar rasenye nk tgk baby mama papa ni lahir ke dunia..
arap2 baby kuar mase 31 Ogos la ye..leh jadi anak merdeka..hehe..tapi kalau baby nk kuar awal pom jgn la time mama n papa kt Perak lagi ye..kalau boleh mama n papa nak baby jadi Anak Terengganu..insyaAllah..tu doa mama n papa..

Semoga mujahid Allah yg bakal dilahirkan ini sentiasa diperelokkan wajahnya dan segala fizikal luaran dan dalamannye serta akhlak rohaninya..smoga baby mama n papa ni jadi anak soleh dan hamba Allah yang bertaqwa serta mnjadi pembela agama Allah ,bangsa dan negara...insyaAllah..amin ya rabbal alamin..

Semoga Allah permudahkan CM melahirkan mujahid Allah ni dengan keadaan normal..insyaAllah...aminnnn...

TATA..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi