Tuesday, October 16, 2012

Ku Pilih HaTiMu

~ Lagu ni best..liriknya cukup bermakna utk pasangan terutamanya pasangan suami isteri..yang nyanyikan lagu ni pom pasangan suami isteri..hehe..seronok tengok kebahagiaan diorang ni..heeheee...~

~ kesetiaan dan kejujuran amat penting dalam suatu perhubungan yang ingin kekal lama..
jadi pada yang dah ade pasangan, SETIA dan HARGAI pasangan korang dengan sebaik mungkin kerana bila tiba saatnya pasangan korang dah tak de kat dunia ni, barulah korang akan rasa kehilangan tu..huhu..menyesal pom dah tak de guna..
setiap kali ada masalah atau pergaduhan, fikirkan lah jika si dia sudah tidak bersama dengan kita lagi, semestinya kita takut akan kehilangan si dia..jadi same2 la pujuk memujuk dan saling bermaafan supaya segala masalah dapat diselesaikan dengan sebaik mungkin,...buangla EGO tu sejauh yang mungkin ye..huhu..(cehwah..nasihat macam org dah kawen..hihi..) 

~ HARGAILAH SELAGI BERSAMA..~

xdela..same2 la kita mengingatkan..tak semestinya cinta kepada si dia..cinta kepada ibu bapa dan keluarga jugak..HARGAILAH IBU BAPA DAN KELUARGA SELAGI MEREKA ADA DAN KITA MASIH BERADA DI ALAM DUNIA NI..huhuhu..kerana kita smua tahu hidup kta hanya sementara..jadi fikir2kan lah...jom kita hayati lagu ni...JOMMMM 


Ku pilih hatimu tak ada ku ragu
Mencintamu adalah hal yang terindah
Dalam hidupku oh sayang
Kau detak jantung hatiku

*courtesy of 
Setiap nafasku hembuskan namamu
Sumpah mati hati ingin memilihmu
Dalam hidupku oh sayang
Kau segalanya untukku

Janganlah jangan kau sakiti cinta ini
Sampai nanti di saat ragaku 
Sudah tidak bernyawa lagi
Dan menutup mata ini untuk yang terakhir

Setiap nafasku (setiap nafasku)
Hembuskan namamu (hembuskan namamu)
Sumpah mati (sumpah mati) 
Hati ingin memilihmu (ku milikmu)
Dalam hidupku oh sayang
Kau segalanya untukku ooh

Janganlah jangan kau sakiti cinta ini
Sampai nanti di saat ragaku 
Sudah tidak bernyawa lagi
Dan menutup mata ini untuk yang terakhir

Oh tolonglah jangan kau sakiti hati ini
Sampai nanti di saat nafasku 
Sudah tidak berhembus lagi
Karena sungguh cinta ini cinta sampai mati

Janganlah jangan kau sakiti cinta ini
Sampai nanti aku tidak bernyawa lagi
Dan menutup mata ini untuk yang terakhir

Oh tolonglah jangan kau sakiti hati ini
Sampai nanti di saat nafasku 
Sudah tidak berhembus lagi
Karena sungguh cinta ini cinta sampai mati
Cinta sampai mati


Nyanyian daripada suami isteri...Ussy Sulistiawaty & Andhika Pratama






~ So sweet..dear cik abg..tak sabar nak tunggu saat bahagia tu..namun sabar itu separuh daripada iman..insyaAllah..~




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi