Saturday, October 27, 2012

KiNi DiiKaT 2 Zulhijjah 1433H






~ As salam..alhamdulillah..kabare smua readers? ade ke?? hehe..xkisah la ade ke tak, yg penting CM bahagia..hihi..CM sihat walafiat cume penat sket la sbb bertungkus lumus nk layan tetamu istimewa drp Pahang..hihi..keluarga cik abg dtg beraya kt umah CM sempena Hari Raya Aidiladha..sambil2 tu diorang nk dtg MERISIK..(oh mai..)
Alhamdulillah, smuanye brjalan dgn lancar sperti yg dirancang..tak kisah lah penat pom yg penting ape yg hendak dicapai akhirnye tercapai jua..smuanye brlaku dgn izin ALLAH jugak..THANK YOU ALLAH !!..~










~ Hehe..terima kasih tak terhingga kepada ayahanda, bonda, kekanda CM kerana sudi membantu dlm memastikan majlis ni berjalan lancar..terima kasih jugak kepada smua ahli keluarga cik abg yang sudi hadir dtg dr jauh..smoga sgala pengorbanan dan apa yg dilakukan ini diberkati Allah..insyaAllah..~


Abg..terima kasih ats segalanya..
Alhamdulillah..keluarga kita sudah merestui..
smoga hubungan ini diberkatiNYA..
smoga kita disatukan dgn ikatan suci perkahwinan suatu hari nanti..
Doa dan tawakal hanya pada Yang Maha Menentukan..
InsyaAllah akan dipermudahkan segala urusan..amin..




~ Harapan CM, semoga kami dapat disatukan dengan ikatan suci perkahwinan suatu hari nanti..insyaAllah..jika ada jodoh antara kami, tetap ada jugak walaupun terpisah dgn jarak jauh..jika sebaliknya, hanya redha dan pasrah dgn sgala ketentuan ALLAH sebab kita hnya merancang, namun ALLAH jugak yg tetapkan..tapi sebagai hamba ALLAH CM akan sentiasa berdoa smoga hubungan ini direstui dan diberkati ALLAH..amin..~





5 comments:

  1. http://mahabbahathirah.blogspot.com/2012/10/couple-t-shirt-promotion.html

    jom tengok promosi T-shirt couple..!
    hanya utk anda! :D

    ReplyDelete
  2. tahniah che mah...
    semoga dipanjangkan jodoh...

    http://cheelia.blogspot.com
    meh2 lawat n tgk2 blog saya

    ReplyDelete
  3. nice blog. salam perkenalan :) do follow mine :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi

SeGaLaNya UnTuKMu..AbaH dan Ummi